Στο πλαίσιο διεθνούς rebranding

Ο Όμιλος Havas απαρτίζεται πλέον από 2 κεντρικά τμήματα: τη Havas Media, η οποία περιλαμβάνει εταιρείες media σε όλο τον κόσμο και τη Havas Creative, η οποία περιλαμβάνει το δίκτυο της Havas Worldwide, το micronetwork Arnold Worldwide (16 εταιρείες σε 15 χώρες, σε 5 ηπείρους) και όλες τις άλλες εταιρείες επικοινωνίας. Από σήμερα, όλες οι εταιρείες της Euro RSCG μετονομάζονται σε Havas Worldwide (316 γραφεία σε 75 χώρες, συμπεριλαμβανομένων και των Euro RSCG, Euro RSCG Life, Euro RSCG 4D και Euro RSCG WW PR brands).

H Euro RSCG 4D θα μετονομαστεί σε Havas Worldwide Digital, η Euro RSCG Life σε Havas Life και η Euro RSCG Worldwide PR σε Havas PR. Η μετονομασία αυτή δε θα επιφέρει διοικητικές αλλαγές. Σαν αποτέλεσμα, στην Ελλάδα η Euro RSCG Athens μετονομάζεται σε Havas Worldwide Athens και η Euro RSCG 4D σε Havas Worldwide Digital Athens. Το rebranding αυτό περιλαμβάνει, επίσης, τη δημιουργία του Havas Digital Group, ενός νέου τμήματος το οποίο θα συνδυάζει digital media και δημιουργικό. Το Havas Digital Group είναι το όνομα που περιγράφει μια προσφερόμενη υπηρεσία και όχι ένα νέο δίκτυο ή ένα νέο επιχειρηματικό τομέα, αντανακλώντας έτσι την προσήλωση της Havas στην ενσωμάτωση του digital στον πυρήνα της νέας της δομής.

Ο David Jones, Global CEO της Havas δήλωσε σχετικά: «Πριν από μια δεκαετία περάσαμε μπροστά, αποτελώντας τo πρώτο μεγάλο δίκτυο επικοινωνίας που ενσωμάτωσε το digital στον πυρήνα των δημιουργικών της εταιρειών. Σήμερα πρωτοπορούμε ακόμα μια φορά, ενοποιώντας το δημιουργικό με τα media και το digital, μεγιστοποιώντας έτσι τη συνεργασία των τμημάτων αυτών, ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα δυναμικό συνδυασμό δημιουργικής υπεροχής, ευελιξίας και καινοτομίας. Είμαστε ο μόνος όμιλος επικοινωνίας με ομοιογενή δομή και προσέγγιση, γεγονός που διευκολύνει ιδιαίτερα τους πελάτες μας».