Με την καμπάνια για το λανσάρισμα του Fifa 13

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Στο spot που ήδη προβάλλεται στην Τηλεόραση και στο Διαδίκτυο, παρακολουθούμε ένα νέο παίκτη του Fifa 13 να εισέρχεται σε ένα δαιδάλωδες κλαμπ όπου συνυπάρχουν διάσημοι ποδοσφαιριστές και λάτρεις του βιντεοπαιχνιδιού. Βλέπει τον Joe Hart, τερματοφύλακα της Manchester City, να μοιράζει φανέλες στους παίκτες, τον Alex Oxlade-Chamberlain της Arsenal να «πωλείται» σε δημοπρασία και καταλήγει να παίζει Fifa 13 ενάντια στον κορυφαίο ποδοσφαιριστή στον κόσμο, τον Lionel Messi.

Το μήνυμα που καταφέρνει έξυπνα να περάσει το spot είναι ότι στο Fifa 13 οι αληθινοί πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι χρήστες, ενώ ταυτόχρονα επικοινωνεί και την πρόδηλη πρόθεση του παιχνιδιού για περισσότερο sociability και online gaming. Πίσω από την καμπάνια βρίσκονται οι Mark Bernath και Eric Quennoy, Executive Creative Directors του agency, οι οποίοι πέρυσι σάρωσαν τα βραβεία με το “Write the Future”.