Mε τηλεοπτικό σποτ της Bold Ogilvy

Το λανσάρισμα του νέου προϊόντος ξεκίνησε με ένα ιδιαίτερα ευρηματικό τηλεοπτικό σποτ, το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 31 Αυγούστου, είναι διάρκειας 60,6 sec και έχει κεντρικό μήνυμα το «Merenda, για το παιδί που έχεις μέσα σου». Το σποτ παρουσιάζει 4 ανθρώπους να δοκιμάζουν το προϊόν για πρώτη φορά και προβάλλει τις αντιδράσεις τους σε μια οθόνη χωρισμένη σε 4 μέρη. Ο ενθουσιασμός είναι τόσο μεγάλος, που οι πρωταγωνιστές ξεκινούν να τραγουδούν παράλληλα, με μελωδία που θυμίζει εκκλησιαστικoύς ύμνους του Βατικανού. Το σποτ είναι επιμέλεια της Bold Ogilvy, η οποία χειρίζεται τον λογαριασμό της Merenda.