Έμφαση στον premium χαρακτήρα της μάρκας,με αφορμή το λανσάρισμα του νέου i30

«Σήμερα μπορούν όλοι να απολαύσουν εύκολα, την άνεση, την πολυτέλεια, το design, αλλά και την υψηλή τεχνολογία σε μια νέα πρόταση αυτοκινήτου και μάλιστα στην πιο ολοκληρωμένη της μορφή» αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση της TBWA. Tο spot που κλείνει με τη φράση «Aν θεωρείτε ότι γνωρίζετε τη Hyundai, αναθεωρήστε», τοποθετεί στο τραπέζι την εξέλιξη της μάρκας και το θεατή στο σημείο, όπου θα πρέπει να ξανασκεφτεί την άποψή του για ένα αυτοκίνητο Hyundai. Το λανσάρισμα του νέου i30 εκτός από τη τηλεόραση θα πραγματοποιηθεί και σε άλλα μέσα.