Στη Shortlist της κατηγορίας Mobile η OgilvyOne!

Μπορεί για άλλες χώρες η συμμετοχή σε shortlist να μην χρήζει ιδιαίτερης αναφοράς, όμως για την ελληνική διαφημιστική κοινότητα είναι και παραείναι σημαντική αυτή η είδηση. Διότι, η τελευταία φορά που κάποια υποψηφιότητα πέτυχε κάτι αντίστοιχο ήταν το αξέχαστο καλοκαίρι του 2004. Τότε που η Fortune πλασαρίστηκε σε shortlist και στη συνέχεια πανηγύρισε, με το «Sideboard», το τρίτο Lion στην ιστορία της ελληνικής Διαφήμισης.

Το σκέφτομαι και χαμογελάω πονηρά. Τότε η Εθνική μας έπαιξε στον τρίτο αγώνα για τη φάση των Ομίλων ενάντια στη Ρωσία και προκρίθηκε. Και στα προημιτελικά κλήθηκε να αντιμετωπίσει ένα από τα μεγάλα φαβορί για την κατάκτηση του Euro. Σας θυμίζει κάτι; Δεν ξέρω αν αυτή η «σύμπτωση» υποδηλώνει ότι η OgilvyOne θα υψώσει αύριο το Lion στον «ουρανό» του Palais ή/και ότι η Εθνική Ελλάδας θα αναγκάσει (και) τους Γερμανούς να υποκλιθούν στο πάθος και την αποφασιστικότητά της. Το εύχομαι ολόψυχα όμως. Γιατί η χώρα μας και εμείς έχουμε ανάγκη κάθε διάκριση.

Για να ξανανιώσουμε ότι ακόμα μπορούμε να γινόμαστε «πρωτοσέλιδο» για θετικούς λόγους. Υπομονή, λοιπόν, μέχρι αύριο το βράδυ. Και έχετε το νου σας. Αν ο Γιώργος, ο Χρήστος, ο Πάνος και ο Δημήτρης το σηκώσουν, το Cannes Lions Daily θα είναι μαζί τους για να απαθανατίσει τη στιγμή. Πέρα από το app της OgilvyOne για τη Lacta, στη  shortlist της συγκεκριμένης κατηγορίας προκρίθηκαν άλλα 98 έργα από τα 965 που συνολικά διαγωνίστηκαν. Περίπου 1 στα 10 δηλαδή, ποσοστό που καταδεικνύει την επιτυχία της OgilvyOne.

Σχετικά άρθρα:
Cannes Lions 2012: Κάντ’το όπως η Εθνική
Cannes Lions 2012: Πάνος Σαμπράκος: “Απερίγραπτη η χαρά μας”
Cannes Lions 2012: Πές το με ένα τραγούδι
Cannes Lions 2012: Η μεγάλη ιδέα της CP+B για τις μικρές επιχειρήσεις
Cannes Lions 2012: Μια βαλίτσα Lions για την Duval Guillaume Modem
Cannes Lions 2012: Κάννες, οι πελατοκεντρικές
Cannes Lions 2012: Αριθμοί και Μάρκετινγκ