Η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά σε εκστρατεία επαναφοράς των τιμών σε πάνω από 300 βασικά επώνυμα προϊόντα στα χαμηλότερα επίπεδα του 2008.

Η ενέργεια αφορά σε σηματοδοτημένα προϊόντα και οι τιμές θα μείνουν σταθερά σε επίπεδα 2008.

Η επικοινωνία στηρίχθηκε σε μία σειρά teaser, που προκάλεσαν το κοινό να αναρωτηθεί σε ποια τιμή προμηθευόταν βασικά είδη το 2008, ώστε να αποκαλυφθεί σε επόμενο στάδιο η ενέργεια με την υπογραφή της ΑΒ Βασιλόπουλος και το λογότυπο που σχεδιάστηκε από τη Spot JWT για την «Επαναφορά Τιμών». Η καμπάνια αναπτύχθηκε σε όλα τα μέσα, ενώ η παραγωγή των τηλεοπτικών spot πραγματοποιήθηκε από τη Movielab.