Η διαφημιστική ταινία βασίζεται στα τρία βασικά «ατού» των στρωμάτων King Koil: τα 114 χρόνια έρευνας, τα 2,5 εκατ. πελάτες/χρόνο και την αποκλειστική πιστοποίηση της Ένωσης Χειροπρακτών Αμερικής. Χαρακτηριστικά που, όπως αναφέρεται στο σποτ, «κάποιοι άλλοι δεν τα βλέπουν ούτε στον ύπνο τους».

Την ποιότητα όμως και την άνεση των στρωμάτων αυτών τα βλέπουν οι πελάτες της Bed & Bath στην «άνεση και την ποιότητα τους δικού τους ύπνου». Μια άνεση και ποιότητα η οποία είναι προσιτή σε όλους, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Επίσης, στο πλαίσιο των εκπτώσεων, η Orange Advertising επιμελήθηκε τη δημιουργία δύο ακόμα τηλεοπτικών σποτ. Στο πρώτο, η Bed & Bath «στρώνει τις τιμές», με εικαστικό concept το ντόμινο, λανσάροντας έτσι τις εκπτώσεις που φτάνουν έως 50% στα λευκά είδη, και συγκεκριμένα στις παπλωματοθήκες. Το δεύτερο σποτ αναφέρεται στην επέκταση των εκπτώσεων και στα στρώματα King Koil τα οποία οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν σε ακόμα πιο προνομιακές τιμές. Και τα δύο σποτ τα χαρακτηρίζει η επικοινωνιακή απλότητα και η καθαρότητα.