Branding και επικοινωνία

Πρόκειται για ένα νέο εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο φτιαγμένο κάτω από Ορθές Αγροτικές Πρακτικές με στόχο την αειφορία της ελληνικής γης. Στη συσκευασία υπάρχει η εξέλιξη του λογοτύπου Χωριό με νέο σήμα, ενώ λανσάρεται και ένα νέο λογότυπο που επικοινωνεί το concept της αειφορίας, το οποίο βασίζεται στην ιδέα του άπειρου. Βασικό θέμα της ετικέτας είναι το ελαιόδεντρο και στο βάθος ολόκληρος ο ελαιώνας, κάτι που παραπέμπει στην καρδιά του προϊόντος που είναι η ελιά. Η απεικόνηση γίνεται με καθαρότητα και ρεαλισμό, μια φιλοσοφία που θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα προϊόντα Χωριό της Μινέρβα.

Με κεντρικό μήνυμα «Το ελληνικό χωριό δεν έχει ημερομηνία λήξης», η TBWA υπογράφει και το concept της επικοινωνίας. Οι ταινίες, στο πρώτο μέρος, προβάλλουν το αποτέλεσμα της κακής εκμετάλευσης του φυσικού πλούτου, δείχνοντας ότι και η φύση έχει ημερομηνία λήξης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο η Μινέρβα δημιουργεί το «Χωριό αειφόρο», έτσι ώστε να δώσει συνέχεια στη ζωή του ελληνικού χωριού. Την παραγωγή των ταινιών ανέλαβε η Modiano, ενώ τη φωτογράφιση υπογράφει ο Μάριος Θεολόγης. H επικοινωνία περιλαμβάνει επίσης καταχωρίσεις, p.o.p, metro κ.ά.