Μετά τις τελευταίες αλλαγές στην εταιρεία, το top management αποτελούν ο Χάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, η Ιωάννα Βαρβαρίγου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ, o Κώστας Κορρές, Διευθυντής Πωλήσεων, η Ναυσικά Φρίμα, Health Affairs & Quality Manager και η Αλεξάνδρα Αλεξανδράκη, HR Manager.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, ισχυρό όπλο της Danone Γαλακτοκομικά στην προσπάθειά της να διεισδύσει περαιτέρω στην ελληνική αγορά γιαουρτιού είναι το Activia, το οποίο από το 2007 που ξεκίνησε την πορεία του στη χώρα μας, κατέχει τη 2η θέση σε μερίδια αγοράς. Ωστόσο και η δυναμική των άλλων brands της εταιρείας δεν είναι διόλου αμελητέα.

Εκτός από το Activia, η Danone διακινεί στην ελληνική αγορά το Actimel, ρόφημα γιαουρτιού με προβιοτικά L.Casei Defensis, που βοηθά στην ενίσχυση της φυσικής άμυνας του οργανισμού, το Danonino, παιδικό επιδόρπιο γάλακτος και ρόφημα ενισχυμένο με βιταμίνη D και ασβέστιο, απαραίτητο για τη φυσιολογική αύξηση και ανάπτυξη των οστών των παιδιών, αλλά και το επιδόρπιο Danette. To τελευταίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το 1998 και ήταν το επιδόρπιο που εισήγαγε την κατηγορία έτοιμων επιδορπίων ψυγείου, ανοίγοντας ένα νέο segment, στο οποίο μέχρι σήμερα είναι leader.

Αυξημένος κύκλος εργασιών για το 2012
«Για το 2012 η εταιρεία αναμένει κύκλο εργασιών αυξημένο κατά 10%, καθώς θα αρχίσουν να αποδίδουν οι διαρθρωτικές αλλαγές που έγιναν πρόσφατα» ανέφερε σε πρόσφατη συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, ο Χάρης Φεύγας, τονίζοντας παράλληλα τη θετική πορεία της εταιρείας, σε μια περίοδο που η αγορά συρρικνώνεται.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι και τον Αύγουστο, η πτώση της αγοράς των γαλακτοκομικών σε όγκο, κυμαίνονταν στο -2%, ενώ το δίμηνο Οκτώβριος-Νοέμβριος, η πτώση έγινε πιο έντονη και έφτασε στο -7 με -8%. Αυτό, όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας, αποδίδεται στο γεγονός ότι το δίμηνο αυτό έγιναν αισθητές οι μειώσεις στα εισοδήματα, αλλά και τα φορολογικά μέτρα. Όπως ανέφεραν, η πτώση θα συνεχιστεί και το 2012.

Παρά το δυσμενές περιβάλλον, η Danone εμμένει στις επενδύσεις της στην ελληνική αγορά, ενώ δεν υπάρχει καμμία περίπτωση αποχώρησής της, αφού η μητρική πιστεύει πολύ στις επενδύσεις που έχει κάνει στη χώρα μας και θα συνεχίσει να τις στηρίζει. Όπως ανέφερε ο Χάρης Φεύγας, η Danone το 2012 θα εστιάσει στη στρατηγική ανάπτυξη, με κύριο γνώμονα τη σχέση ποιότητας/τιμής, εισάγοντας παράλληλα νέες προτάσεις στην ελληνική αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και το νέο «Activia Μικρό Γεύμα» που λάνσαρε πρόσφατα η εταιρεία, το οποίο συνδυάζει το στραγγιστό Activia με μόνο 2% λιπαρά και ελληνικά σταρένια κριτσίνια που παράγονται ειδικά για το Activia, με μειωμένο αλάτι και λιπαρά. Το προϊόν κοστίζει 1,20 ευρώ και ήδη η πορεία του κρίνεται ιδιαίτερα επιτυχημένη από την εταιρεία.

«Η νέα πρόταση της Danone αναγνωρίζει τις δυσκολίες που βιώνει η ελληνική οικογένεια. Μέσω του “Μικρού Γεύματος” επιχειρούμε με μόλις 1,20 ευρώ να αποτελέσουμε βασική επιλογή για ένα χορταστικό και υγιεινό γεύμα, με χαμηλά λιπαρά και όλα τα οφέλη του Activia, αντικαθιστώντας έτσι άλλες ανθυγιεινές και ακριβότερες συνήθειες» τόνισε ο Χ. Φεύγας. Πιλότος για την ανάπτυξη του «Activia Μικρό Γεύμα» αποτέλεσε η επιτυχία του «Activia Τραγανή Απόλαυση», που συνδυάζει το επιδόρπιο γιαουρτιού με δημητριακά.

Όπως αναφέρθηκε, η εταιρεία εκτιμά ότι ο έλληνας καταναλωτής, παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, δεν θα πάψει να αναζητά υπεραξία στα προϊόντα που αγοράζει και ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με την υγιεινή διατροφή, πάντα θα προτιμά τα προϊόντα που του την προσφέρουν σε ιδανική σχέση ποιότητας/τιμής.

«Και το τελευταίο ευρώ έχει πλέον σημασία για τον καταναλωτή, κάτι που σημαίνει ότι αυτός έχει γίνει πολύ απαιτητικός και δεν ρισκάρει να αγοράζει προϊόντα για τα οποία έχει αμφιβολίες. Και τόσο το Activia, όσο και τα άλλα brands της Danone, προσφέρουν υψηλή ποιότητα, υγιεινή διατροφή και ιδανική τιμή» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Χάρης Φεύγας.


Δέσμευση σταθερών τιμών
Από την πλευρά της, η Ιωάννα Βαρβαρίγου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Danone τόνισε ότι η εταιρεία δεσμεύεται να διατηρήσει σταθερές της τιμές του Activia, παρά το γεγονός της αύξησης των πρώτων υλών, που οδηγεί σε ανατιμήσεις του προϊόντος σε άλλες χώρες. Όπως ανέφερε, ήδη, σε δύο βασικούς κωδικούς, «Τραγανή Απόλαυση» και «Activia Κάθε Στιγμή», η Danone απορρόφησε τις δύο πρόσφατες αυξήσεις Φ.Π.Α.

«Στόχος μας είναι η ενίσχυση των προωθητικών ενεργειών μείωσης τιμής στα σημεία πώλησης, κάτι που δεν γινόταν στο παρελθόν για το Activia. Παράλληλα θέλουμε να λανσάρουμε προϊόντα με πολύ καλή σχέση ποιότητας και τιμής». Η ίδια επισήμανε εξάλλου, ότι το 2012 η εταιρεία θα δώσει έμφαση και στους άλλους κωδικούς της εταιρείας, όχι μόνο στο Activia. Το 2010, ο κύκλος εργασιών της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα διαμορφώθηκε στα 26,8 εκατ. ευρώ με κέρδη μετά φόρων στο 1,4 εκατ. ευρώ. Για το 2011, η εταιρεία αναμένει μείωση του τζίρου κατά 10% λόγω των επενδύσεων σε διαρθρωτικές αλλαγές.

Σχετικά με την αναπτυξιακή πολιτική της εταιρείας, ο Χάρης Φεύγας είπε ότι η Danone δεν αναζητά αυτήν τη στιγμή ευκαιρίες για κάποια εξαγορά, ωστόσο δεν είναι αρνητική σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, εάν κάτι τέτοιο συνάδει με τους στρατηγικούς στόχους της. Ωστόσο, σε σχετική ερώτηση του Marketing Week, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας τόνισε ότι η Danone θα παραμείνει εστιασμένη στο γιαούρτι και δεν αναμένεται να επεκταθεί σε άλλα segments, όπως π.χ. στο γάλα.

Με αριθμούς
60.000 γιαούρτια το λεπτό παράγει καθημερινά η Danone παγκοσμίως.
– Στις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου την έχει εντάξει το περιοδικό Fortune.
160 εργοστάσια διεθνώς έχει η εταιρεία.
75.000 εργαζόμενους απασχολεί.
17 δισ. ευρώ ήταν οι διεθνείς πωλήσεις της Danone το 2010.
120 χώρες στον κόσμο έχουν τα προϊόντα της.
παγκοσμίως στα φρέσκα γαλακτοκομικά προϊόντα.
διεθνώς στην αγορά εμφιαλωμένου νερού με τα brands Evian και Volvic.
παγκοσμίως και Νο1 στην Ευρώπη στη βρεφική διατροφή, με τα brands Nutricia και Milupa.
No 3 παγκοσμίως και Νο1 στην Ευρώπη στην κλινική διατροφή.


Tο νέο Management Team
Xάρης Φεύγας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος

Υπήρξε από τα ιδρυτικά στελέχη της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, το 2006, κατέχοντας τη θέση του Οικονομικού Διευθυντή. Το 2009 διεύρυνε τα καθήκοντά του, αναλαμβάνοντας ταυτόχρονα τη θέση του Οικονομικού Διευθυντή στην Danone Βουλγαρίας. Πριν την ανάληψη της θέσης του Διευθύνοντος Συμβούλου και Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου στην Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα, τον Αύγουστο του 2011, διατέλεσε χρέη Γενικού Διευθυντή στην Danone Βουλγαρίας.

Ταυτόχρονα, ακόμη και σήμερα, παραμένει στη θέση του Οικονομικού Διευθυντή για τις δύο εταιρείες. Ξεκίνησε την καριέρα του στην Olymel, στο Κεμπέκ του Καναδά και εν συνεχεία εργάστηκε ως ελεγκτής σε Εταιρεία Ορκωτών Λογιστών στο Λονδίνο, πριν ξεκινήσει την πολυετή καριέρα του στην Unilever, σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Στην Ελλάδα μετακινήθηκε το 2004, αναλαμβάνοντας τη θέση του Finance & Supply Chain Director στην Algida, εταιρεία του ομίλου Unilever, με κύριο επίτευγμα την αναδιάρθρωση της τροφοδοτικής αλυσίδας.

Ιωάννα Βαρβαρίγου, Διευθύντρια Μάρκετινγκ
Εντάχθηκε στο δυναμικό της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα το 2009, ως Marketing Manager στο Activia, θέση που κατείχε μέχρι και τον Ιούλιο του 2010, οπότε και ανέλαβε Διευθύντρια Μάρκετινγκ.

Ξεκίνησε την καριέρα της το 2001 στην Unilever, όπου διατέλεσε Brand Manager στο Βιτάμ, Senior Brand Manager για τα προϊόντα Hellmann’s και Knorr (στη προώθηση των σαλτσών Hellmann’s, απέσπασε τρία βραβεία για τη διαφημιστική τους καμπάνια) και Group Brand Manager για τα ροφήματα στην Ελλάδα και Κύπρο, λανσάροντας το Lipton Linea.

Κώστας Κορρές, Διευθυντής Πωλήσεων
Ξεκίνησε την καριέρα του το 1994, ως Sales Consultant βιομηχανικών προϊόντων, στη Ricoh-Doxiadi. To 1995, συνέχισε στην Cadbury Hellas όπου διατέλεσε Key Account Manager, Group Key Account Manager, Sales Manager για τη νότια Ελλάδα και Sales Manager οργανωμένου λιανεμπορίου.

Μεταπήδησε στη Sarah Lee ως Senior Sales Manager, ενώ υπήρξε ενεργό μέλος της συγχώνευσης της Sarah Lee με την Unilever, διατελώντας καθήκοντα Country Manager. Στο δυναμικό της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα εντάχθηκε τον Αύγουστο 2011.

Ναυσικά Φρίμα, Health Affairs & Quality Manager
Εντάχθηκε στο δυναμικό της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα το 2011, αναλαμβάνοντας τη θέση του Επιστημονικού Συνεργάτη και Υπεύθυνου Διασφάλισης Ποιότητας. Ξεκίνησε την καριέρα της ως υπεύθυνη διεξαγωγής κλινικών μελετών στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Hallamshire στη Μεγάλη Βρετανία και συνέχισε στο Ερευνητικό Κέντρο Αλέξανδρος Φλέμινγκ στην Αθήνα στο τμήμα Ανοσολογίας.

Μεταπήδησε στη βιομηχανία τον Νοέμβριο του 2009 αναλαμβάνοντας τον ρόλο της υπεύθυνης ασφάλειας φαρμάκων στη Zeincro Hellas και κατόπιν εργάστηκε στην Generics Pharma Hellas (Mylan) ως υπεύθυνη φαρμακοεπαγρύπνησης και διασφάλισης ποιότητας.

Αλεξάνδρα Αλεξανδράκη, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, CSR
Υπήρξε από τα ιδρυτικά στελέχη της Danone Γαλακτοκομικά Προϊόντα στην Ελλάδα, κατέχοντας τη θέση του Brand Manager για τα Danonino και Danette. Πριν αναλάβει τη θέση της Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού, κατείχε τη θέση Senior Brand Manager στο Activia, διατελώντας υπεύθυνη στην έρευνα αγοράς και στα λανσαρίσματα των καινοτόμων προϊόντων.

Στις αρμοδιότητές της συμπεριλαμβάνονται και τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Danone, ενώ παράλληλα είναι ενεργό μέλος της ομάδας Διαχείρισης Κρίσης. Ξεκίνησε την καριέρα της στην εταιρεία Ο.Μ.Α.Σ. ως Σύμβουλος Διαχείρισης. Μεταπήδησε στο Μάρκετινγκ, αναλαμβάνοντας Brand Manager στην Ελαΐς-Unilever, για τα προϊόντα Άλτις (ελαιόλαδο και πάστα ελιάς), λανσάροντας και τις ελιές Άλτις.