Ολοκληρώθηκε και τυπικά, έπειτα από 30 χρόνια, η συνεργασία με την DDB

(Νέα Υόρκη) Η πρώτη θα έχει την ευθύνη για το κυρίως προϊόν, ενώ η δεύτερη θα αναλάβει προεκτάσεις του brand όπως οι Bud Light Lime και Bud Light Platinum. Το spec εγκαινιάστηκε τον Αύγουστο και σε αυτό συμμετείχαν επίσης οι Droga5, Canonball, καθώς και η DDB, η οποία χειριζόταν τον λογαριασμό εδώ και 30 χρόνια. Σύμφωνα με τη Nielsen, η διαφημιστική δαπάνη του brand στα παραδοσιακά Μέσα ανήλθε πέρυσι στα 300 εκατ. δολάρια.