Για την προβολή του Nescafe Frappe και της Frappolis

Η δημιουργική αυτή ενέργεια εξασφάλισε αποτελεσματικότητα και ευρεία κάλυψη, με περισσότερους από 480.000 unique users να εκτίθενται σε αυτή σε διάστημα ενός μήνα.  Στο «Live Center» δημοσιογράφοι του site αναμεταδίδουν και σχολιάζουν live αγώνες μεγάλων διοργανώσεων, ενώ οι επισκέπτες του site συμμετέχουν ενεργά με δικά τους posts, δημιουργώντας μία μεγάλη παρέα.

Τη χορηγική πρόταση πλαισίωσαν Facebook posts στη fan page του Gazzetta καθώς και προϊοντικές αναφορές του Nescafe Frappe ανάμεσα στα posts του αρθρογράφου και των χρηστών που σχολίαζαν τον εκάστοτε αγώνα στο Live center. Την ενέργεια υλοποίησε η Thinkdigital, αποκλειστικός εκπρόσωπος διαφήμισης του Gazzetta.gr. σε συνεργασία με τη ZenithOptimedia και τη Eurisko.