Στα 50 εκατ. λίρες η αξία του λογαριασμού της

(ΛΟΝΔΙΝΟ)  Στόχος της εταιρείας είναι να καταλήξει στο agency που θα ηγηθεί του λογαριασμού έπειτα από την ολοκλήρωση της επικοινωνίας που θα αφορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Στο ρόστερ της Asics συμμετέχουν agencies, όπως η Dentsu, η οποία χειρίζεται το λογαριασμό για την αγορά της Ασίας, και η Vitro η οποία είναι υπεύθυνη για τις Η.Π.Α. και τις υπόλοιπες αγορές ανά την υφήλιο. Επίσης, δεσπόζει και η 180 Amsterdam, η οποία εδώ και 9 μήνες είναι υπεύθυνη για την «Ολυμπιακή» επικοινωνία του brand.