Από την OgilvyOne

Συγκεκριμένα, μέσα από ειδική εφαρμογή που ανέπτυξε η OgilvyOne στη σελίδα της Lacta στο Facebook, οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν φωτογραφίες με τον αγαπημένο ή την αγαπημένη τους και να γράψουν, αν θέλουν, τα δικά τους μηνύματα. Το αποτέλεσμα είναι ένα προσωποποιημένο video clip με τις επιλεγμένες φωτογραφίες και τα μηνύματα του χρήστη που το δημιούργησε, το οποίο συνοδεύεται από το τραγούδι της Lacta.

Επιπλέον, το video clip που φέρει τα ονόματα του ζευγαριού, εμφανίζεται αυτόματα στο wall του αποδέκτη. Από τις πρώτες μέρες, η εφαρμογή έχει δεχθεί περισσότερους από 25.000 χρήστες. Σημειώνεται ότι η σελίδα της Lacta παραμένει η πιο δημοφιλής Facebook page για οποιοδήποτε  brand στην Ελλάδα, με πάνω από 365.000 fans.