Σημειώνουν τα μεγαλύτερα νούμερα, ακόμα και εάν προβάλλονται σε επανάληψη

Σύμφωνα με αυτά, το Mega πέρασε χθες στην 1η θέση τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στο 15-44, με μερίδιο 19,3% και 22,3% αντίστοιχα. Ο ΑΝΤ1 από την άλλη, ήταν δεύτερος με μερίδια στα ίδια κοινά 19,1% και 17,8% αντίστοιχα. Στο σύνολο του κοινού, το Alter διατήρησε την 3η θέση, με μερίδιο 13,2% έναντι 9% του Star.

To τελευταίο ήταν και πάλι 3ο στο κοινό 15-44 με μερίδιο 12%. Όσον αφορά στα ποιοτικά στοιχεία των δύο πρώτων καναλιών, Mega και ΑΝΤ1, εύκολα μπορεί κανείς να διαπιστώσει ότι τις υψηλότερες τηλεθεάσεις συγκεντρώνουν οι ελληνικές κωμικές σειρές, έστω κι αν προβάλλονται σε επανάληψη, και σε «δύσκολες» ώρες για την τηλεθέαση, όπως είναι π.χ. η απογευματινή ζώνη.

Σύμφωνα με τα χθεσινά στοιχεία της Nielsen Audience Measurement, στο κοινό 15-44, οι πρώτες σε τηλεθέαση εκπομπές του Mega και του ΑΝΤ1 ήταν ακριβώς αυτής της κατηγορίας: Παρά Πέντε (με υψηλότερο μερίδιο 44,9%), Ευτυχισμένοι Μαζί (37,4%), 50-50 (27,2%) για το Mega και Κωνσταντίνου και Ελένης (30,9%) και Το Καφέ της Χαράς (32,9%) για τον ΑΝΤ1.  Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο σύνολο του κοινού, όπου εκεί όμως «παρεμβάλλονται» και τα δελτία ειδήσεων που συγκεντρώνουν επίσης υψηλές τηλεθεάσεις.

Τα νούμερα αυτά αξίζει να σημειωθεί ότι δεν διαφοροποιούνται και πολύ από μέρα σε μέρα, εφόσον το πρόγραμμα παραμένει σταθερό.

Όπως αναφέρουν στελέχη media specialist agencies στο Daily Fax, στην παρούσα συγκυρία η επένδυση των καναλιών σε ανάλογου ύφους εκπομπές (ελληνικές κωμικές σειρές) μοιάζει ασφαλής δρόμος υψηλής τηλεθέασης, αφού «το καλό χιούμορ, το χαμόγελο και το γέλιο είναι σήμερα και περισσότερο από ποτέ τα βασικά ζητούμενα για τον έλληνα τηλεθεατή, για ευνόητους λόγους».

 ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

 Τηλεοπτικό κανάλι  Κοινό 15-44 (%)  Σύνολο κοινού (%)
 Mega  22,3  19,3
 ANT1  17,8  19,1
 Star  12  9
 Alpha  10  8,7
 Alter  9,5  13,2
 Σκάι  7,5  7,6
 ΕΤ-1  2,9  3,2
 ΝΕΤ  2  3,7

 Πηγή: Νielsen Audience Measurement