Την καμπάνια επιμελείται η Ashley & Holmes/Politics

Επιδιώκοντας να μιλήσει στα παιδιά, στους εφήβους και στους νέους στη γλώσσα τους και με τρόπο που ενημερώνει χωρίς να δαιμονοποιεί, η καμπάνια εξελίσσεται σταδιακά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες σε επίπεδο επικοινωνίας του κάθε κοινού.

Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία εξειδικευμένων εκπομπών, διαφορετικού ύφους και περιεχομένου σε παιδικό και νεανικό τηλεοπτικό κανάλι αντίστοιχα, καθώς και την παραγωγή τηλεοπτικών σποτ, τρία εκ των βρίσκονται στον αέρα.

Σλόγκαν των TVCs είναι το «Internet: enter, control, escape, γιατί στο internet μπορούμε να έχουμε τον έλεγχο». Την παραγωγή ανέλαβε η Le Spot Production. Τα media χειρίζεται η United Media.