Με τη συμμετοχή κορυφαίων βρετανικών digital agencies

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Πιο συγκεκριμένα, θα υποδεχτεί στα κεντρικά γραφεία του στην Καλιφόρνια στελέχη από εταιρείες όπως οι AKQA, Dare και LBi, για μια ανοιχτή ανταλλαγή απόψεων και ιδεών. Απώτερος στόχος του Facebook είναι να αποτελέσει στο εγγύς μέλλον βασική επιλογή ακόμα περισσότερων brands. Το τωρινό μοντέλο του Facebook βασίζεται στη direct-response διαφήμιση.

Όσο για το πού εμφανίζεται μια διαφήμιση καθορίζεται από τις πληροφορίες που υπάρχουν στο προφίλ του κάθε χρήστη, ώστε να είναι σχετική με τα ενδιαφέροντά του. Στο Facebook συχνάζουν 13,5 εκατ. Βρετανοί, ενώ παρουσία στο συγκεκριμένο site κοινωνικής δικτύωσης έχουν 1,5 εκατ. βρετανικές επιχειρήσεις.