Και της Onitsuka Tiger

(Αμστερνταμ) Σύμφωνα με τον Brian Elliott, Ιδρυτή και Chief Executive της Amsterdam Worldwide, «η ομάδα μας έχτισε ένα από τα πλέον εμβληματικά brands στο χώρο της αθλητικής μόδας και μάλιστα έχοντας στη διάθεσή της ένα από τα πλέον ταπεινά budgets. Δεν είναι εύκολη η απόφαση να αποχωριστείς ένα λογαριασμό, ωστόσο στρατηγικές, δημιουργικές και οικονομικές διαφορές δεν μας επιτρέπουν να συνεχίσουμε». Το agency άρχισε να δημιουργεί για τα συγκεκριμένα brands το 2008, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πέρυσι βραβεύτηκε για καμπάνια της Onitsuka με Gold Lion στην κατηγορία Design του Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.