Όπως προέκυψε από το χθεσινό IMC 2010

Ομιλητές, όπως ο Marvin Liao (Yahoo) και ο Jan Rezab, (Candytech), παρουσίασαν αξιοσημείωτα case studies, ενώ ο Thomas Jestin, (KRDS), παρείχε χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του Facebook.

Ο Κωνσταντίνος Καμάρας (24 Media), απέδειξε ότι οι εγχώριοι online εκδότες δικαιούνται να αισιοδοξούν για το μέλλον, ο Οδυσσέας Ντότσικας (Thinkdigital) έθεσε ως συντονιστής ενδιαφέρουσες ερωτήσεις κατά τη διάρκεια της ενότητας «Innovate & Socialize», ενώ δεν έλειψαν και τα ελληνικά case studies από τις Ricardo, Focus, ΟΠΑΠ, GM και Unilever. Επίσης, η Ξένια Κούρτογλου, (Focus), εξέτασε με τη συνεισφορά των Γιώργου Γαβριήλ (Τράπεζα Πειραιώς), Γεωργίας Δημακογιάννη (Vodafone), Γιώργου Ζαλοκώστα ( Ελαΐς-Unilever) και Μωρίς Σιακκή (Ford Motor) κατά πόσο αποτελεί η Online Διαφήμιση «Σύμμαχο στους δύσκολους καιρούς».

Τέλος, υπό το συντονισμό του Μιχάλη Σαραντινού (Steficon), οι Stephanie Emmanouel (Out There Media), Marco Struecker (Ant1 Online) και Θωμάς Σιωζόπουλος (Πήγασος Interactive) μίλησαν για τις αναδυόμενες πλατφόρμες.