Υπό την επιμέλεια της OgilvyOne

Οι επισκέπτες της σελίδας http://www.facebook.com/Lacta  μπορούν να γράψουν το όνομα του αγαπημένου τους πάνω στη συσκευασία Lacta της επιλογής τους και να το δημοσιεύσουν στο wall του, με μια αφιέρωση που λέει: «Μπορεί να μην είσαι Lacta, αλλά είσαι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου!». Μέσα σε 10 μέρες, την εφαρμογή χρησιμοποίησαν 77.000 χρήστες, στέλνοντας περισσότερες από 150.000 custom σοκολάτες Lacta. Η καμπάνια στο Facebook αποτελεί μέρος της integrated καμπάνιας που επιμελήθηκε η OgilvyOne για τη Lacta, σε συνέχεια των «Love at first site» και «Love in Action».