Marketing Week - Ζοζέφ Μεζάν: Wind σημαίνει εξέλιξη και όχι αλλαγή

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του Marketing Week Online. Γραφτείτε σήμερα ΔΩΡΕΑΝ και αποκτήστε πρόσβαση σε όλο το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Ζοζέφ Μεζάν: Wind σημαίνει εξέλιξη και όχι αλλαγή

27 Ιουλίου 2007 | 13:22 Γράφει η Κατερίνα  Πολυμερίδου Topics: Branding,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα,Τηλεπικοινωνίες

Πώς αναπτύσσεται ένα project re-branding όταν μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα Ποια είναι τα στάδια, οι προκλήσεις αλλά και τα οφέλη για τον τελικό καταναλωτή Ο Ζοζέφ Μεζάν, Communication Executive Director της Wind Ελλάς, αναλύει ένα ενδιαφέρον case study της πρόσφατης επικαιρότητας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778