Marketing Week - TV & Video Conference: Το νέο πεδίο

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Media

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 15 Νοεμβρίου και θα εστιάσει στις πρόσφατες τάσεις και νέες βέλτιστες πρακτικές

TV & Video Conference: Το νέο πεδίο

25 Σεπτεμβρίου 2019 | 16:31 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Με κεντρικό θέμα «(new) Rules of Engagement», δηλαδή τα νέα δεδομένα στην αγορά της Τηλεόρασης και του Digital Video, θα λάβει χώρα την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου το TV & Video Conference (www.tvandvideoconference.gr), με πληθώρα διακεκριμένων ξένων keynote ομιλητών που θα δώσουν το στίγμα των διεθνών εξελίξεων, αλλά και παρεμβάσεις (ομιλίες και συζητήσεις πάνελ) από ανώτατα στελέχη της εγχώριας αγοράς, τα οποία θα επικεντρωθούν περισσότερο στην ελληνική πραγματικότητα.

Τα βασικά ζητήματα που θα εξετάσει το συνέδριο είναι:
- Τηλεοπτική διαφήμιση: τάσεις και νέα δεδομένα, καινοτομία, digital video συνέργειες
- Παραγωγή, διάθεση και κατανάλωση οπτικοακουστικού περιεχομένου: οι τελευταίες εξελίξεις, οι συγκλίσεις και τα βασικά ΚΡΙs
- Ψηφιακή αγορά: ανταγωνισμός καναλιών, pure plays και διεθνών παικτών για μερίδιο δαπάνης.
- Δημιουργικότητα, κάλυψη και κόστος
- Μultiscreen distribution & attribution: μετρήσεις, απαραίτητες δεξιότητες και τεχνολογική υποδομή.
- Addressable TV: θεωρία και πράξη

Το TV & Video Conference απευθύνεται σε ανώτατα/ανώτερα στελέχη τηλεοπτικών σταθμών, στελέχη εταιρειών που παράγουν ή/και διαθέτουν οπτικοακουστικό περιεχόμενο αποκλειστικά σε ψηφιακά Μέσα, διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες και media agencies, καθώς και συνεργάτες του κλάδου, όπως πάροχοι προγράμματος, τεχνολογίας και μετρήσεων.

Marketing Week Online( 25 Σεπτεμβρίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Σχολικά είδη: «Άριστα» στην καινοτομία, «έπαινος» στην πελατοκεντρικότητα

Στο «μάθημα» της καινοτομίας φαίνεται να «εξετάζονται» αυτή τη σχολική χρονιά κατασκευαστές και retailers σχολικών ειδών, τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και σε αυτά της λειτουργικότητας, αλλά και της καταναλωτικής εμπειρίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778