Marketing Week - «Don’t design a store... Create an experience»

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ομιλία του Eugene Theodore στο συνέδριο Instore Marketing Conference

«Don’t design a store... Create an experience»

24 Οκτωβρίου 2018 | 18:01 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Ο Eugene Theodore, ο οποίος με την ιδιότητα του Shopper Psychology and Behavioral Economics specialist συνεργάζεται με κορυφαία FMCG, luxury και fashion brands στη δημιουργία ανώτατου επιπέδου customer experience, προτρέπει τους retailers στο συνέδριο Instore Marketing Conference στις 6 Νοεμβρίου: «Don’t design a store... Create an experience».

Τι αναζητούν στην πραγματικότητα οι καταναλωτές και πού αποτυγχάνουν οι retails; Είτε πελάτες σας είναι οι Baby-Boomers ή οι Millennials ή οι teenagers της Generation Z, είτε όλοι οι παραπάνω, όλοι έχουν έναν κοινό παρονομαστή: θέλουν από τα brands να ασχολούνται πραγματικά μαζί τους, να καταλαβαίνουν τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους και όχι απλά να τους πουλάνε πράγματα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίον ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα καταστήματα σήμερα είναι στην πραγματικότητα brand-sponsored, σε αντίθεση με το κλασσικό retail-led κατάστημα.

Κατά την παρουσίασή του, ο Eugene θα αναλύσει τον πυρήνα πίσω από τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών, θα αναδείξει τους τρόπους για να σχεδιάσετε ένα ελκυστικό αγοραστικό περιβάλλον γι’ αυτούς και θα προτείνει τη μεθοδολογία για να αξιολογήσετε την ποιότητα των σχεδίων αυτών πριν την υλοποίηση. Όλα τα παραπάνω στις 6 Νοεμβρίου στο συνέδριο Instore Marketing Conference. Περισσότερες πληροφορίες στο www.instoremarketing.gr.

Marketing Week Online( 24 Οκτωβρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778