Marketing Week - Πάνω από το 80% του digital display ad θα πωλείται προγραμματιστικά το 2018

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Έως το 2020, πάνω από 65 δις δολάρια θα δαπανηθούν σε προγραμματιστική digital display διαφήμιση

Πάνω από το 80% του digital display ad θα πωλείται προγραμματιστικά το 2018

10 Απριλίου 2018 | 15:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Έρευνες

Πάνω από 46 δις δολάρια θα διοχετευθούν σε προγραμματιστική διαφήμιση στις ΗΠΑ φέτος, δηλαδή 10 δις δολάρια πάνω από το 2017, σύμφωνα με την τελευταία πρόβλεψη του eMarketer.

Αυτό σημαίνει ότι το 82,5% όλης της digital display διαφήμισης στις ΗΠΑ θα διακινηθεί το 2018 μέσω αυτοματοποιημένων καναλιών. Σύμφωνα με τους αναλυτές του eMarketer, η έμφαση στο programmatic εστιάζει πλέον στις πλούσιες δυνατότητες στόχευσης κοινών που προσφέρει, με τους αγοραστές να εμπιστεύονται το programmatic ως την πρωταρχική μέθοδο ενίσχυσης των διαφημιστικών τους ενεργειών με first, second και third-party data insights. Από τα σχεδόν 19 δις δολάρια που αναμένεται να διοχετευθούν επιπλέον στο programmatic display μεταξύ 2018 και 2020, ο μεγαλύτερος όγκος αναμένεται να απορροφηθεί από κλειστές αγορές (PMPs) και απευθείας συναλλαγές, καθώς οι αγοραστές εξακολουθούν να είναι σκεπτικοί γύρω από τα ζητήματα διαφάνειας και ποιότητας των ανοιχτών αγορών.

Παράλληλα, η δαπάνη σε mobile programmatic αναμένεται να φθάσει στα 32,78 δις δολάρια, ή στο 70,4% όλου του programmatic digital display στις ΗΠΑ φέτος. Τέλος, πάνω από το 85% όλης της δαπάνης σε native display στις ΗΠΑ αναμένεται να διακινηθεί προγραμματιστικά το 2018, με το ποσοστό να μεγαλώνει σε όλο το εύρος της περιόδου πρόβλεψης. Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται στη μελέτη «US Programmatic Ad Spending Forecast 2018: Private Setups Pull Even More Ad Dollars to Automation», του eMarketer. (Πηγή: eMarketer.com)

Marketing Week Online( 10 Απριλίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Εμπορικά κέντρα: Προς την κατάκτηση του phygital με επίκεντρο την εμπειρία

Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία, τόσο στην επικοινωνία, όσο και στην εμπειρία επίσκεψης, τα εμπορικά κέντρα απαντούν στην έκρηξη του e-commerce ενισχύοντας την ψυχαγωγική τους υπόσταση με την προσφορά ενός multisensorial experiential mix.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778