Marketing Week - 22 case studies στο 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Μαρτίου

22 case studies στο 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών

26 Μαρτίου 2018 | 16:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 4ο Συνέδριο για τις Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών από τη Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), την Πέμπτη 22 Μαρτίου στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, με την παρουσία άνω των 250 ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών του customer service και άλλων διευθύνσεων.

Πώς η σωστή εξυπηρέτηση δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για να «κατακτηθεί» το μυαλό και η καρδιά του πελάτη; Απαντώντας στο παραπάνω ερώτημα, παρουσιάστηκαν στο συνέδριο 22 διαφορετικά case studies, με στόχο να διερευνηθούν και να αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις, μέσω της παροχής υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης, καταφέρνουν να εκπληρώσουν τον διπλό στόχο, τόσο της ικανοποίησης του πελάτη όσο και της συγκράτησης ή ένταξής του στο πελατολόγιο.

Στο συνέδριο παρουσίασαν τις καλές πρακτικές τους οι: όμιλος Affidea, Athens International Airport, Avin Oil, Cosmos Sport, Daikin Hellas, Δήμος Τρικκαίων, Dpam, Εθνική Τράπεζα, Fresh Line, IQOS / Παπαστράτος, Kallichoron Art Boutique Hotel, Kord Group, Luxury Yacht Concierge, Nespresso Hellas, Ninemia Stay & Play, OPEL Hellas, Optimal HR Group, όμιλος ΟΤΕ, Playmobil, Stanley Black & Decker, TEMES / Costa Navarino, The Happy Art και όμιλος Χρυσή Ευκαιρία. Χορηγός του συνεδρίου ήταν η Cosmote.

Marketing Week Online( 26 Μαρτίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778