Marketing Week - To digital transformation προτεραιότητα για τις Τράπεζες το 2018

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της ΕΥ

To digital transformation προτεραιότητα για τις Τράπεζες το 2018

28 Φεβρουαρίου 2018 | 16:19 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Finance,Trends

Το 85% των τραπεζών αναφέρει τον ψηφιακό μετασχηματισμό ως επιχειρηματική προτεραιότητα για το 2018, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα της EY, Global Banking Outlook 2018.

Η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τις τράπεζες (89%) το 2018, αντικαθιστώντας τη διαχείριση κινδύνων που συνδέονται με τη φήμη, τη συμμόρφωση και την κουλτούρα, η οποία, από προτεραιότητα πέρυσι, βρίσκεται φέτος στην έκτη θέση. Η προσέλκυση του σωστού ανθρώπινου δυναμικού (83%) συγκεντρώνει επίσης σημαντικό μερίδιο προσοχής, καθώς οι τράπεζες προσπαθούν να ενσωματώσουν στελέχη με εμπειρία στον κυβερνοχώρο. Η έρευνα αναδεικνύει την προσπάθεια των τραπεζών να καταστούν ψηφιακά ώριμες, με κίνητρο πλέον περισσότερο την ίδια την καινοτομία και λιγότερο το ρυθμιστικό πλαίσιο.

Λίγες μόνο τράπεζες (19%) εκτιμούν ότι είναι σήμερα ψηφιακά ώριμες, ωστόσο, το 62% φιλοδοξεί να πετύχει τον στόχο αυτό έως το 2020. O Γιώργος Παπαδημητρίου, Εταίρος της ΕΥ Ελλάδος και Επικεφαλής τμήματος Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών της ΕΥ Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης, παρατηρεί: «Δέκα χρόνια μετά την παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση, η πλειοψηφία των τραπεζών εστιάζει πλέον στην ανάπτυξη και στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Οι ελληνικές τράπεζες θα πρέπει να στρέψουν και αυτές την προσοχή τους στην επόμενη μέρα, επενδύοντας σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό».

Marketing Week Online( 28 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778