Marketing Week - Το AI δεν αποτελεί τον συντομότερο δρόμο για την GDPR συμμόρφωση

Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το AI δεν αποτελεί τον συντομότερο δρόμο για την GDPR συμμόρφωση

28 Φεβρουαρίου 2018 | 16:11 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Δύο θέματα θα απασχολήσουν σίγουρα την επικαιρότητα το 2018: το AI και το GDPR. Η Gartner αποκάλεσε το AI την πιο disruptive τεχνολογία για τα επόμενα 10 χρόνια, με την τεχνολογία να συνεχίζει να αποσπά την προσοχή με αναβαθμίσεις και νέες εφαρμογές το 2018. Το General Data Protection Regulation (GDPR), ένα σετ αυστηρών κανονισμών της ΕΕ σχετικά με τον τρόπο που οι εταιρείες συλλέγουν, διαχειρίζονται και χρησιμοποιούν πληροφορίες για τους ευρωπαίους πολίτες, περιγράφηκε ως πρώτη προτεραιότητα από το 92% των ηγετικών στελεχών εταιρειών που συμμετείχαν σε πρόσφατη έρευνα.

Το GDPR έχει θέσει την 25η Μαΐου 2018 ως προθεσμία εναρμόνισης των εταιρειών με αυτό, με σημαντικά πρόστιμα για τις περιπτώσεις μη συμμόρφωσης. Εάν ένας οργανισμός δεν έχει ανταποκριθεί στις προσταγές του κανονισμού μέχρι την προθεσμία, αντιμετωπίζει επιβολή προστίμων έως και 4% των ετήσιων παγκόσμιων εσόδων του ή 20 εκατ. ευρώ, όποιο ποσό είναι μεγαλύτερο.

Αυτό εγείρει την ερώτηση: Μπορεί το AI να βοηθήσει τους οργανισμούς να ανταποκριθούν στην προθεσμία του GDPR και να αποφύγουν τα πρόστιμα;
Εξάλλου, το AI αφορά τη διαχείριση και συγκέντρωση insights από μεγάλες ποσότητες δεδομένων, και το GDPR ζητά από τους οργανισμούς να «χτενίσουν» τις βάσεις δεδομένων τους για προσωπικά στοιχεία που δεν εμπίπτουν στα όρια
που αυτό επιβάλλει.
Η απάντηση: Κατά πάσα πιθανότητα, το AI δεν θα αποτελέσει ένα μαγικό ραβδί, καθώς οι εταιρείες θα προσπαθούν να συμμορφωθούν με τον κανονισμό.
Κατά πρώτον, το AI, παρά τις υποσχέσεις του, δεν έχει φτάσει ακόμα στο σημείο υιοθέτησης που απαιτείται για να αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην GDPR προσπάθεια. Κατά δεύτερον, είναι αμφιλεγόμενος ο βαθμός στον οποίο μπορεί το AI να συμβάλλει στις μοναδικές απαιτήσεις του GDPR, οι περισσότερες από τις οποίες δεν ανταποκρίνονται καλά στον αυτοματισμό.

Στον δρόμο για τη συμμόρφωση με το GDPR, οι εταιρείες δεν θα πρέπει να δουν το AI ως πανάκεια, αλλά να αναπτύξουν μια στρατηγική πολλαπλών επιπέδων που θα περιλαμβάνει:
• Data. Ένα ολοκληρωμένο πλάνο για την καταγραφή και κατηγοριοποίηση των προσωπικών δεδομένων που κατέχει ένας οργανισμός, της προέλευσή τους και αυτών με τους οποίους τα μοιράζεται.
• Ειδοποιήσεις περί απορρήτου: Αναθεώρηση των privacy notices για συμμόρφωση με τις νέες GDPR προδιαγραφές.
• Δικαιώματα των πολιτών.
Όλοι έχουν ενισχυμένα δικαιώματα, όπως το δικαίωμα στη λήθη, και νέα δικαιώματα, όπως το data portability. Αυτό απαιτεί έλεγχο σε διαδικασίες, επεξεργασία και data formats, για να διασφαλιστεί ότι καλύπτονται οι νέοι κανονισμοί.
• Νομική βάση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
Οι εταιρείες θα πρέπει να αναφέρουν τη νομική τους βάση για την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων σε privacy notices και άλλα σημεία.
• Συγκατάθεση. Οι εταιρείες θα πρέπει να αναθεωρήσουν τον τρόπο με τον οποίο αντλούν τη συγκατάθεση, καθώς θα πρέπει να την καταγράφουν. Η συγκατάθεση θα πρέπει να συνεπάγεται θετική ένδειξη, Δεν μπορεί απλώς να συμπεραίνεται.
• Παιδιά. Θα υπάρξουν νέες διασφαλίσεις για τα δεδομένα που αφορούν παιδιά. Οι εταιρείες θα πρέπει να καθιερώσουν συστήματα επιβεβαίωσης της ηλικίας ενός ατόμου και να αντλούν συγκατάθεση από γονέα ή κηδεμόνα για την επεξεργασία δεδομένων.
• Παραβιάσεις δεδομένων. Νέοι κανόνες ειδοποίησης παραβιάσεων και νέα πρόστιμα θα επηρεάσουν πολλούς οργανισμούς, καθιστώντας επιτακτική την κατανόηση του τρόπου εντοπισμού, αναφοράς και έρευνας παραβιάσεων προσωπικών δεδομένων.
• Privacy by design. Μια προσέγγιση privacy by design και data minimization θα καταστεί επείγουσα νομική προϋπόθεση. Είναι σημαντικό για τους οργανισμούς να σχεδιάσουν τη συμμόρφωσή τους με τους νέους όρους.
• Data protection officers. Οι οργανισμοί ίσως χρειαστεί να ορίσουν έναν data protection officer και να ξεκαθαρίσουν ποιος θα έχει την ευθύνη για τη συμμόρφωση στο GDPR.

Υπάρχουν πολλά θέματα τα οποία θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι επιχειρήσεις στον «δρόμο» για την συμμόρφωση με το GDPR. Αλλά προς το παρόν, μόνο ένας άνθρωπος μπορεί να εκτελέσει τις εργασίες που απαιτεί η διαδικασία.

Ο David Fowler θα βρεθεί στην Αθήνα, ως keynote speaker στο Συνέδριο GDPR for Marketers, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 15 Μαρτίου στο Domotel Kastri. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, θα πραγματοποιηθεί και workshop με εισηγητή τον ίδιο, την επομένη του Συνεδρίου, 16 Μαρτίου, με τίτλο «The Marketer’s Checklist for GDPR compliance».

Ο David Fowler διαθέτει πάνω από 20 χρόνια σωρευμένης εμπειρίας στην ψηφιακή αγορά με απόλυτη ειδίκευση στο digital marketing, την επίτευξη παράδοσης ψηφιακού περιεχομένου και μηνυμάτων (deliverability) και με τη συμμόρφωση επί της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων (data privacy). Βοηθά εταιρείες να ανταπεξέλθουν στην πολυπλοκότητα του οικοσυστήματος της ψηφιακής συμμόρφωσης και να εξασφαλίσουν ικανοποίηση πελατών και επιχειρηματική απόδοση της επένδυσής τους. Είναι ένας έμπειρος ομιλητής σε θέματα Privacy και Email Deliverability.

Marketing Week Online( 28 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778