Marketing Week - Jeroen Leenders: «Απαραίτητο το Cross-border selling»

Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ο ειδήμων σε θέματα διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου θα μιλήσει στο eCommerce Conference’18

Jeroen Leenders: «Απαραίτητο το Cross-border selling»

28 Φεβρουαρίου 2018 | 15:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,e-commerce

Ο Jeroen Leenders, ένας από τους κορυφαίους ειδήμονες σε θέματα διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου και αποκλειστικός συνεργάτης της Convert Group, θα συμμετάσχει στο διήμερο συνέδριο eCommerce Conference’18 (www.e-commerceconference.gr), το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 5-6 Μαρτίου, στο OTEAcademy.

Όπως αναφέρει ο Εκδότης του «Cross-Border Magazine» και Συνιδρυτής της εταιρείας Salesupply, «τo Cross-border selling είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν μακροπρόθεσμα. Τα πιο επιτυχημένα brands και οι online resellers εστιάζουν στη διεθνή τους δραστηριότητα και αναπτύσσονται γρήγορα». Τι μπορούμε να μάθουμε, λοιπόν, από αυτούς; Ποιο είναι το μυστικό τους και πώς μπορούμε να ακολουθήσουμε το παράδειγμά τους;

Στην keynote ομιλία του με τίτλο «Is your online business successful abroad?», o J. Leenders θα απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα και θα μοιραστεί σχετικά insights με στόχο να αφυπνίσει τις επιχειρήσεις που δεν ανταποκρίνονται τόσο στις αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς του κοινού όσο και στη συνεχή αύξηση του online ανταγωνισμού. Και δεν θα είναι ο μόνος που θα καταπιαστεί με το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο Πάρης Παναγιωτίδης, Ιδρυτής της Line Group, θα παρουσιάσει στις 5 Μαρτίου τις βασικές λειτουργίες του παγκόσμιου κολοσσού Alibaba, ενώ μία μέρα αργότερα οι Μαρία Πλωμαρίτη, Senior Business Consultant, και Ελίζα Ηλιοπούλου, eCommerce Specialist της Line Group, θα πραγματοποιήσουν εξειδικευμένο workshop για «Αποδοτικές B2B Πωλήσεις μέσω Alibaba.com σε όλο τον κόσμο». Στο eCommerce Conference’18 θα συμμετάσχουν 8 διεθνείς ομιλητές και 14 έλληνες experts.

Marketing Week Online( 28 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Coffee Brands: Τεχνολογικές επενδύσεις και συναισθηματικό storytelling «ζεσταίνουν» την αγορά

Ανθεκτική εμφανίζεται η ελληνική αγορά καφέ παρά τις πιέσεις, με τη διαδραστική επικοινωνία και την καινοτομία να τροφοδοτούν τη δραστηριότητα των coffee brands.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778