Marketing Week - Πληθώρα case studies στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το οποίο πραγματοποιείται τον Μάρτιο

Πληθώρα case studies στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών»

26 Φεβρουαρίου 2018 | 16:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Retail

Με επίκαιρα και σημαντικά θέματα για το customer service θα καταπιαστεί το συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών», το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Μάρτιο, με case studies για σημαντικά θέματα που απασχολούν την εξυπηρέτηση πελατών σήμερα.

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Πιερράκος, Supervisor, Quality & Information Services στο Athens International Airport, θα αναλύσει το επίκαιρο θέμα του GDPR σε σχέση με τη διαχείριση παραπόνων. Το case study που αφορά στο mobile app της Costa Navarino θα παρουσιάσει ο Γιώργος Βελλίδης, Senior Marketing Manager στην TEMES S.A., το οποίο είχε στόχο να γίνει η συγκεκριμένη εφαρμογή το «remote control» του resort στα χέρια των επισκεπτών, επιτυγχάνοντας παράλληλα στόχους όπως η αύξηση του cross-selling, το αποτελεσματικότερο time management, αλλά και η δραστική μείωση του οικολογικού αποτυπώματος.

Η Αθηνά Καλαντζή, Head of Digital Strategy & Customer Care στην IQOS, θα μιλήσει αναφορικά με το πώς μπορεί να «εκπαιδευτεί» ο καταναλωτής στο να υιοθετήσει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία καπνού από αυτή που ήξερε μέχρι τώρα και πώς «χτίζεται» μια νέα κατηγορία με ένα εντελώς καινοτόμο προϊόν, παρέχοντας παράλληλα υποστήριξη στον καταναλωτή σχεδιασμένη στις προσωπικές του ανάγκες. Ο Παντελής Κονταξάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στη Χρυσή Ευκαιρία θα αναφερθεί στο trend του πελατοκεντρισμού και της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης με το case study «make a customer, not a sale!».

Ένα ενδιαφέρον και διαφορετικό case study πρόκειται να παρουσιάσει ο Χρήστος Καρακασίδης, συνιδρυτής του The Happy Art, αναφορικά με την πραγματοποίηση και καθιέρωση των sensory friendly προβολών για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πελάτη που λαμβάνουν άτομα στο φάσμα του αυτισμού και άτομα με αισθητηριακά προβλήματα, με ζητούμενο την αναθεώρηση προσέγγισης και την αλλαγή νοοτροπίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη-ΑμεΑ. Τέλος, αναμένονται με ενδιαφέρον τα case studies από τον όμιλο ΟΤΕ, την Stanley Black & Decker, τη Nespresso Hellas, την Opel Hellas, τη Freshline, την Bergmann Kord, την Cosmos Sport και αρκετές ακόμα επιχειρήσεις.
Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στο http://www.customerconference.gr/.

Marketing Week Online( 26 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778