Marketing Week - MediaMarktSaturn N3XT: Στο eCommerce Conference’18 ο Head of Innovation Research

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ο Christian Stephan θα παρουσιάσει «The Future of Retail»

MediaMarktSaturn N3XT: Στο eCommerce Conference’18 ο Head of Innovation Research

20 Φεβρουαρίου 2018 | 15:50 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,e-commerce

Ο Christian Stephan, Head of Innovation Research, Digital Strategy & Transformation, στην MediaMarktSaturn N3XT, θα συμμετάσχει με keynote ομιλία στο ετήσιο συνέδριο eCommerce Conference’18, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 5-6 Μαρτίου, στο OTEAcademy.

Έχοντας μεγάλη εμπειρία στον χώρο του Retail Technology, ο C. Stephan έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα για να αποκαλύψει το μέλλον του Retail. Όπως αναφέρει ο ίδιος, «οι digital τεχνολογίες μετασχηματίζουν εκ θεμελίων τον τρόπο ζωής μας- και, κατά συνέπεια, τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τις αγορές μας». Στο πλαίσιο, λοιπόν, της ομιλίας του με τίτλο «The Future of Retail – Innovate today, or be gone tomorrow!», το στέλεχος της MediaMarktSaturn N3XT θα ανέβει στην σκηνή του eCommerce Conference’18 για να μας δείξει πώς θα είναι σε λίγα χρόνια η λιανική πώληση: «Θα μας εξυπηρετούν ρομπότ, οι AR και VR τεχνολογίες θα έχουν κλείσει το χάσμα ανάμεσα στον online και τον offline κόσμο δημιουργώντας μία νέα και διαφορετική καταναλωτική εμπειρία, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θα μας βοηθά να βρίσκουμε ακριβώς αυτό που αναζητούμε». Το συνέδριο, το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του GRECA, θα υποδεχτεί συνολικά 8 ομιλητές από το εξωτερικό, ενώ για πρώτη φορά το μενού του εμπλουτίζεται με εξειδικευμένα workshops. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.e-commerceconference.gr.

Marketing Week Online( 20 Φεβρουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778