Marketing Week - Διαδραστικά πάνελ στο All Things Facebook & Instagram’18

Σάββατο, 17 Φεβρουαρίου 2018

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του Marketing Week και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Με τη συμμετοχή των keynote ομιλητών και στελεχών από την ελληνική αγορα

Διαδραστικά πάνελ στο All Things Facebook & Instagram’18

26 Ιανουαρίου 2018 | 14:23 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Μία σειρά από διαδραστικά Q&A sessions έχουν προγραμματιστεί για την 1η Φεβρουαρίου, πρώτη μέρα του συνεδρίου All Things Facebook & Instagram’18 (www.allthingsfb.gr), η οποία θα γίνει στο Συνεδριακό Κέντρο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ., χωρητικότητας 500 ατόμων.

Σε αυτά, οι keynote ομιλητές θα συζητήσουν με το κοινό και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις, υπό το συντονισμό στελεχών από την εγχώρια αγορά. Πιο συγκεκριμένα, στην ενότητα “All Things Strategy”, ο Πάνος Αλεφραγκής, Head of Digital, The Newtons Laboratory, θα συντονίσει τη συζήτηση με την Katarzyna Paliwoda (Facebook) και τον Alex Khan (Live Video Coach). Λίγο αργότερα, κατά τη διάρκεια της ενότητας “All Things Efficiency”, ο Γιώργος Φραγκάκης, μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Peak Performance Marketing Awards, θα ηγηθεί του πάνελ με τον Peter Minkjan (Likeconomics) και τους Gabriel Matwiejczyk και Marta Siekierska του Facebook.

Τέλος, στο πλαίσιο της ενότητας “All Things Content”, ο Γιάννης Στούμπος, Digital Account Director της 4 Wise Monkeys, θα συνομιλήσει με τους Pete Durant (Endemol UK) και Jana Damanhouri (Jungle Creations), ενώ η Βασιλική Κοτζιά, Δημοσιογράφος και Visual Content Creator, θα εμβαθύνει με την Sedge Beswick (SEEN Connects) σε θέματα Instagram Marketing. Χορηγοί του διήμερου συνεδρίου είναι οι εταιρείες ForestView, JNL+ και Socialab, ενώ ως Υποστηρικτές συμμετέχουν οι Digitall, Gravity The Newtons και Publicis One.

Marketing Week Online( 26 Ιανουαρίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Retail Marketing καυσίμων: Customer experience και ποικιλία υπηρεσιών στα πρατήρια του μέλλοντος

Η εξάπλωση των connected cars, των smartphones, της κατ’ οίκον εργασίας και του car pooling αποτελεί πρόκληση για τις εταιρείες καυσίμων. Ως απάντηση, επενδύουν σε value for money προϊόντα, ποιότητα, προγράμματα πιστότητας και βέλτιστη εξυπηρέτηση πελατών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778