Marketing Week - H ForestView «συστήνει» στο κοινό το Growth Hacking

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Στο AllThingsPerformance’17

H ForestView «συστήνει» στο κοινό το Growth Hacking

2 Νοεμβρίου 2017 | 16:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Η ForestView, Performance Marketing εταιρεία του TDG, διοργανώνει σε συνεργασία με το Marketing Week το φετινό «AllThingsPerformance: Growth Hacking Edition» στις 09/11 στο OTE Academy, με στόχο να ωθήσει αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα να επιταχύνουν ακόμα περισσότερο την ανάπτυξή τους.

Το Growth Hacking περιλαμβάνει ένα σύνολο από πρακτικές, διαδικασίες και εργαλεία που εφαρμόζονται για να αναπτυχθεί μία εταιρεία γεωμετρικά. Κυριότερα, όμως, είναι ένας νέος τρόπος σκέψης και η σημαντικότερη νέα τάση στο Marketing. Στο φετινό συνέδριο, κορυφαίες εταιρείες του είδους όπως οι BAMF, Facebook, Moz, Taboola και Trendwatching, θα αποκαλύψουν όλα όσα θέλουμε να ξέρουμε γύρω από τις πιο προηγμένες πρακτικές του Growth Hacking.

Διεθνώς αναγνωρισμένοι ομιλητές όπως ο διάσημος Conversion Hacker & CRO Strategist Ivan Imhoff, o κορυφαίος Growth Hacker στον κόσμο σύμφωνα με το Quora Josh Fechter, και αξιόλογοι Έλληνες marketers και practitioners θα μοιραστούν τις τεχνικές που οδηγούν στην εκρηκτική βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων τους. Ο Performance Marketing Director της ForestView, Κώστας Καμπάκης, στην παρουσίασή του με τίτλο «Why are you still waiting your customers at the door?», θα αναλύσει ένα από τα πιο πετυχημένα παραδείγματα γεωμετρικής αύξησης ROI του τελευταίου έτους στην Ελλάδα.

Marketing Week Online( 2 Νοεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778