Marketing Week - H αειφόρος διαχείριση υδατικών πόρων στο επίκεντρο του Water Conference 2017

Δευτέρα, 20 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το συνέδριο πραγματοποιείται στις 8 Νοεμβρίου, στο Maroussi Plaza

H αειφόρος διαχείριση υδατικών πόρων στο επίκεντρο του Water Conference 2017

30 Οκτωβρίου 2017 | 16:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

H ετήσια συνάντηση για την αειφόρο διαχείριση υδατικών πόρων, το Water Conference 2017, πραγματοποιείται την Τετάρτη, 8 Νοεμβρίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza στην Αθήνα.

Το συνέδριο διοργανώνει το Plant της Boussias Communications με την υποστήριξη του Ελληνικού Υδατικού Συνδέσμου. Το πρόγραμμα της ημέρας είναι προσανατολισμένο στην ανάδειξη τάσεων και εξελίξεων στον χώρο της διαχείρισης των υδατικών πόρων, καθώς και στις τεχνικές πτυχές αξιοποίησης του «κύκλου του νερού», μέσα από την παρουσίαση καλών πρακτικών, καινοτομιών και τεχνολογικών λύσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ανάμεσα στα  θέματα που θα συζητηθούν είναι η διαχείριση δικτύων ύδρευσης, τα συστήματα παρακολούθησης, ελέγχου και καταγραφής διαχείρισης υδατικών πόρων, τα συστήματα ελέγχου απωλειών νερού, η υδροδότηση απομακρυσμένων περιοχών, τρόποι χρηματοδότησης υποδομών κ.ά.

Τη σημαντική εμπειρία τους για τη σταθερότητα και τη βιωσιμότητα των δημοτικών συστημάτων ύδρευσης και αποχέτευσης θα μοιραστούν με το κοινό οι δύο keynote ομιλητές του συνεδρίου, ο Zohar Yinon, Chief Executive Officer Hagihon Company Ltd. Jerusalem’s Regional Water & Wastewater Utility, και ο Χαράλαμπος Χαραλάμπους, Πρόεδρος IWA Intermittent Water Supply Group. Χρυσός Χορηγός του Water Conference 2017 είναι η ΕΥΔΑΠ, Μεγάλος Χορηγός η Olympios και υποστηρικτές οι εταιρείες ΔΕΗ, K&O Advisory Services.

Marketing Week Online( 30 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778