Marketing Week - Youth brands που «τα σπάνε» στο Youth Marketing Showcase

Κυριακή, 22 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Το οποίο διοργανώνεται στις 30 Νοεμβρίου

Youth brands που «τα σπάνε» στο Youth Marketing Showcase

9 Οκτωβρίου 2017 | 15:40 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Marketing Week διοργανώνει ένα showcase με youth best practices από κορυφαία brands και επιχειρήσεις, υπό τον τίτλο «Understand. Influence. Empower. Sell.».

Το Youth Marketing Showcase, μέσα από σύντομες περιεκτικές παρουσιάσεις από στελέχη marketing δημοφιλών brands, θα προσφέρει συμπυκνωμένη γνώση για τον τρόπο που τα brands προσεγγίζουν αποτελεσματικά τους νέους. Παράλληλα, επιλεγμένοι κορυφαίοι διεθνείς ομιλητές με εξειδίκευση στο κοινό των Youth, θα μιλήσουν για τις ευκαιρίες και τις δυνατότητες για brands, marketers και εταιρείες από αυτό το «πολλά υποσχόμενο» ηλικιακό γκρουπ, θα παρουσιάσουν έρευνες, στοιχεία και καλές πρακτικές από επιτυχημένα και αποτελεσματικά παραδείγματα youth marketing διεθνώς και θα μοιραστούν με το κοινό χρήσιμα insights, δημιουργικές προτάσεις και «εργαλεία» για να κατανοήσουν τους νέους και να χτίσουν εποικοδομητικές σχέσεις με τη γενιά που εξελίσσεται ως η πιο «προσοδοφόρα» και σημαντική για τους marketers σήμερα. Το συνέδριο πραγματοποιείται στις 30 Νοεμβρίου στο Maroussi Plaza. Όσα brands θα ήθελαν να παρουσιάσουν δωρεάν το case τους στο συνέδριο μπορούν να επικοινωνήσουν με την Κατερίνα Βαλλογιάννη στο 210-6617777 (εσωτ. 105). Περισσότερες πληροφορίες στο www.youthmarketing.gr.

Marketing Week Online( 9 Οκτωβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778