Marketing Week - Machine Learning και AI στο The Data Conference

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza

Machine Learning και AI στο The Data Conference

4 Σεπτεμβρίου 2017 | 14:25 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Πληροφορική

Οι σύγχρονες τεχνολογίες ανάλυσης δεδομένων, αλλά και η επιχειρησιακή συμβίωση ανθρώπων και μηχανών βρίσκονται στο επίκεντρο του The Data Conference.

Η πλουραλιστική ατζέντα περιλαμβάνει case studies από ετερόκλητους κλάδους και οργανισμούς σε διαφορετικά στάδια ωρίμανσης της data στρατηγικής τους. Συγκεκριμένα, η Joanne Kacchia, Data Services Manager της Tate, θα παρουσιάσει το single customer view project του μουσείου, o επικεφαλής των Big Data & Analytics έργων στην ολλανδική εταιρεία ενέργειας Alliander Pieter den Hamer θα αναδείξει περιπτώσεις εφαρμογής Big Data και Machine Learning σε smart cities και ενέργεια, ενώ ο Lead Machine Learning Engineer του βρετανικού retail κολοσσού Argos Κώστας Περήφανος θα καταδείξει το πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες ανάλυσης δεδομένων οδηγούν στο supply chain optimization.

Η μοναδική ίσως privacy engineer στην Ευρώπη που «κατέχει» τα analytics, Aurelie Pols, θα παρουσιάσει τα κυρία σημεία του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Τέλος, η παγκόσμια αναγνωρισμένη ειδικός σε cutting edge τεχνολογίες, όπως 3D printing και blockchain, Martha Rehnberg θα παρουσιάσει την έννοια της «Τεχνολογικής Διαίσθησης» ως core skill για την ευθυγράμμιση των «έξυπνων» αλγόριθμων με την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Το The Data Conference διεξάγεται την Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου, στο Maroussi Plaza. Περισσότερες πληροφορίες στο www.dataconference.gr

Marketing Week Online( 4 Σεπτεμβρίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778