Marketing Week - Τεράστιες οι αλλαγές και ευκαιρίες στις ψηφιακές πληρωμές

Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Όπως αναδείχθηκαν στο συνέδριο Payments360

Τεράστιες οι αλλαγές και ευκαιρίες στις ψηφιακές πληρωμές

14 Ιουλίου 2017 | 18:07 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Finance

Μεγάλη απόσταση μας χωρίζει από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο χρήσης ψηφιακών πληρωμών, παρά την αύξηση που παρατηρήθηκε ως απόρροια των capital controls και των πρόσφατων νόμων περί αφορολογήτου.

Το γεγονός αυτό παρουσιάζει μια μεγάλη ευκαιρία για να «κάνουμε το άλμα» και να περάσουμε απευθείας στις σύγχρονες μορφές ψηφιακών πληρωμών (όπως οι mobile p2p συναλλαγές, τα wearables, τα instant payments κ.λπ.). Το παραπάνω είναι το βασικό συμπέρασμα του Συνεδρίου Payments 360, το οποίο πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Ιουλίου στο ξενοδοχείο Divani Caravel και το οποίο διοργανώθηκε από το περιοδικό Banker’s Review της Boussias Communications σε συνεργασία με την ΕμηΠΕΕ (Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας).

Μεταξύ άλλων, πραγματοποιήθηκε πάνελ συζήτησης στο οποίο συμμετείχαν Γενικοί Διευθυντές από όλες τις τράπεζες, ενώ ομιλία πραγματοποίησε και η Υφυπουργός Οικονομικών, Κατερίνα Παπανάτσιου. Σε παρόμοιο πλαίσιο, ο καθηγητής του ΟΠΑ,
Γ. Λεκάκος, παρουσίασε τα αποτελέσματα μελέτης ως προς το ποιες είναι οι άλλες παράμετροι, πέραν των ψηφιακών πληρωμών, που συμβάλλουν στην καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, σε ουσιαστικό βαθμό. Στο συνέδριο συμμετείχαν διεθνείς ομιλητές από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, την Κεντρική Τράπεζα της Ολλανδίας και τον χώρο του FinTech. Το Συνέδριο έγινε με την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομικών, Μεγάλη Χορηγός ήταν η Mastercard και Χορηγοί οι ΕΥ και Μellon Technologies.

Marketing Week Online( 14 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778