Marketing Week - To Google Marketing «αποκαλύφθηκε» στο Peak Marketing Conference’17

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ιδέες, γνώσεις και hands-on tips, μετέφερε το πλούσιο line-up Ελλήνων και ξένων ομιλητών

To Google Marketing «αποκαλύφθηκε» στο Peak Marketing Conference’17

14 Ιουλίου 2017 | 17:54 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Σημειωματάρια, laptops και κάμερες «πήραν φωτιά» στο χθεσινό Peak Marketing Conference’17, καθώς οι συμμετέχοντες είχαν πολλά να σημειώσουν και να συγκρατήσουν από το πλούσιο περιεχόμενο που αποκάλυψε μυστικά και tips.

Το 1ο ελληνικό συνέδριο που εστίασε σε όλες τις σημαντικές πτυχές του Google Marketing, απάντησε στο ερώτημα «What’s Next on…», μέσα από τις τοποθετήσεις έμπειρων στελεχών της διεθνούς και ελληνικής αγοράς. Το συνέδριο είχε τη μορφή σεμιναρίου, τόσο μέσα από το περιεχόμενο των παρουσιάσεων στην κεντρική σκηνή, όσο και μέσα από τα παράλληλα workshops που πραγματοποιήθηκαν.

Τα «μυστικά» γύρω από το Google Marketing αποκάλυψαν οι Ofer Golan, Google Product & Brand Strategy Expert, Mariusz Gasiewski, CEEGR Performance Sales Activation Lead Google Poland, Nadav Perry, Head of YouTube Products Solutions and Innovation Google EMEA, Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube for Google Greece, Cyprus & Malta και Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Greece.

Κοινό μήνυμα όλων, το οποίο διέπνεε τα insights που μετέφεραν στο κοινό, είναι η ανάγκη για ουσιαστική κατανόηση από πλευράς marketing των αλλαγών που συντελούνται, των δυνατοτήτων που υπάρχουν, αλλά και της αυθεντικής προσέγγισης. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες εκτέθηκαν σε συγκεκριμένες συμβουλές και ιδέες για την αποτελεσματικότητα στο Google Marketing.

Το line-up των διεθνών ομιλητών συμπλήρωσαν ο Pete Campbell της Kaizen Search ο οποίος φανέρωσε το μέλλον, δίνοντας συγκεκριμένα tips για αποτελεσματικό SEO στην mobile-first εποχή, αλλά και ο Craig Sullivan της Optimal Visit, ο οποίος κέρδισε τις εντυπώσεις τόσο ως performer όσο και με τις δεκάδες πολύτιμες συμβουλές που μοιράστηκε για Google Analytics, AB Testiing και Cross Device Mastery.

Ώρα για σημειώσεις ήταν φυσικά και η ενότητα με τα ελληνικά agencies, καθώς οι Λίντα Γαλάζιου (Digital Ecosystems), Γιάννης Αμαξόπουλος (iProspect), Στέλιος Ηλιάκης (Sleed), Νίκος Κωστρόγλου (Koolmetrix), Δημήτρης Μανιάτης (Reprise Media Athens) και Θάνος Παπαγιαννίδης (Generation Y), έδωσαν μέσα από 10λεπτες παρουσιάσεις συμπυκνωμένη εμπειρία, αλλά και λύσεις προς άμεση εφαρμογή, για μία σειρά από διαφορετικά ζητούμενα.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και τα Q&As sessions με τους ξένους ομιλητές, όπου ρόλο «ανακριτών» εκμαιεύοντας ουσιαστικά insights, ανέλαβαν οι Γιώργος Βαρέλογλου (Isobar/iProspect), Πάνος Λαδάς (On Marketing), Βερόνικα Σόλιμαν (Digital Minds) και Γιώργος Φραγκάκης. Την εμπειρία από πλευράς διαφημιζόμενου μετέφεραν οι Άγγελος Γαλανάκης (Eurobank), Πολυξένη Τζέκα (AB Βασιλόπουλος) και Κωνσταντίνος Γιαμαλής (e-FOOD). Σε επόμενο τεύχος του Marketing Week, θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ για το συνέδριο.

Marketing Week Online( 14 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778