Marketing Week - Έλληνες και διεθνείς experts του Google Marketing «διασταυρώνουν» τις γνώσεις τους

Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Σε διαδραστικά Q&As στο πλαίσιο του Peak Marketing Conference

Έλληνες και διεθνείς experts του Google Marketing «διασταυρώνουν» τις γνώσεις τους

10 Ιουλίου 2017 | 17:06 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Εμπλουτίζεται ακόμα περισσότερο το πρόγραμμα του Peak Marketing Conference, του 1ου ελληνικού συνεδρίου που εστιάζει αποκλειστικά σε όλες τις σημαντικές τάσεις και πτυχές του Google Marketing.

Το συνέδριο πραγματοποιείται αυτή την Πέμπτη, 13 Ιουλίου, και περιλαμβάνει παρουσιάσεις από 5 keynote διεθνείς ομιλητές, 10 πετυχημένους Έλληνες practitioners, καθώς και 2 εξειδικευμένα workshops. Έτσι, οι σύνεδροι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αλλά και να συμμετάσχουν -μέσω του conferience.com- σε μια σειρά από διαδραστικές συζητήσεις. Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director των Isobar και iProspect, θα συντονίσει το Q&A με τον Ofer Golan, Google product & Brand Strategy Expert.

Λίγο αργότερα, στο πλαίσιο της ενότητας «Google Performance:  How to build a cutting-edge Marketing Strategy that converts», ο Πάνος Λαδάς, Search Engine Marketing στην On Marketing, θα θέσει μαζί με το κοινό τις ερωτήσεις προς τον Pete Campbell, Managing Director της Kaizen. Τέλος, κατά τη διάρκεια της ενότητας «Google Analytics: How to nail Measurement & Data-Driven Attribution», ο Γιώργος Φραγκάκης, μέχρι πρότινος Managing Director του ThinkDigital Group Advertising, θα συνομιλήσει με τον Mariusz Gasiewski, CEEGR Performance Sales Activation Lead, Google Poland. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στο www.peakmarketingconference.gr.

Marketing Week Online( 10 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778