Marketing Week - «Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery» από τον Craig Sullivan

Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ο «Mr. Optimizer» στην Αθήνα για το Peak Marketing Conference’17

«Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery» από τον Craig Sullivan

6 Ιουλίου 2017 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει για πρώτη φορά τον Craig Sullivan, κορυφαίο practitioner σε θέματα UX, Analytics, AB Testing και Conversion Optimization.

Ο CEO της Optimal Visit θα συμμετάσχει με keynote ομιλία και workshop στο συνέδριο Peak Marketing Conference’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 13 Ιουλίου και διοργανώνεται από το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google. Όπως εξηγεί ο ίδιος, «δεν μπορείτε να διορθώσετε τα πάντα. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να εστιάζετε στα πιο σημαντικά που χρήζουν βελτίωσης. Το να αξιοποιείτε data, εργαλεία και αναλυτικές μεθόδους για να επιλέξετε αυτά που έχουν μεγαλύτερη σημασία είναι σαφώς προτιμότερο από το να μαντεύετε. Μόνο έτσι θα καταφέρετε, άλλωστε, να αναπτύξετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας».

Στην παρουσίασή του με τίτλο «Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery», o χαρισματικός ομιλητής θα προσφέρει πρακτικές συμβουλές και υλικά που θα μπορέσουν οι συμμετέχοντες να χρησιμοποιήσουν άμεσα – templates για Google Analytics, reports, checklists και απλά εργαλεία για κάθε budget και φάση ανάπτυξης. Επίσης, στο πλαίσιο του «Ask Me Anything» Workshop, ο C. Sullivan θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση και απορία που μπορεί να έχει το κοινό γύρω από CRO, Analytics και AB Testing. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν συνολικά 5 keynote ομιλητές από το εξωτερικό, καθώς και περισσότεροι από 10 ειδήμονες από την ελληνική αγορά. Περισσότερες πληροφορίες στο www.peakmarketingconference.gr.

Marketing Week Online( 6 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα ποτά: Experiential και Premiumization «on the rocks»

Αυθεντικότητα, γευστική αναζήτηση, νέες «στιγμές» κατανάλωσης, βιωματικές εμπειρίες και νέα κανάλια διανομής, είναι μερικές από τις τάσεις που διαμορφώνουν το καινούργιο πεδίο δράσης για την κατηγορία των αλκοολούχων ποτών. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τον πειραματισμό και ωθούν τα brands να πειραματιστούν σε όλα τα επίπεδα των προϊοντικών προτάσεων και της δημιουργίας engagement.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778