Marketing Week - «Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery» από τον Craig Sullivan

Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Ο «Mr. Optimizer» στην Αθήνα για το Peak Marketing Conference’17

«Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery» από τον Craig Sullivan

6 Ιουλίου 2017 | 16:03 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει για πρώτη φορά τον Craig Sullivan, κορυφαίο practitioner σε θέματα UX, Analytics, AB Testing και Conversion Optimization.

Ο CEO της Optimal Visit θα συμμετάσχει με keynote ομιλία και workshop στο συνέδριο Peak Marketing Conference’17, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Πέμπτη 13 Ιουλίου και διοργανώνεται από το Marketing Week με την πολύτιμη υποστήριξη της Google. Όπως εξηγεί ο ίδιος, «δεν μπορείτε να διορθώσετε τα πάντα. Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να εστιάζετε στα πιο σημαντικά που χρήζουν βελτίωσης. Το να αξιοποιείτε data, εργαλεία και αναλυτικές μεθόδους για να επιλέξετε αυτά που έχουν μεγαλύτερη σημασία είναι σαφώς προτιμότερο από το να μαντεύετε. Μόνο έτσι θα καταφέρετε, άλλωστε, να αναπτύξετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας».

Στην παρουσίασή του με τίτλο «Analytics, AB Testing & Cross Device Mastery», o χαρισματικός ομιλητής θα προσφέρει πρακτικές συμβουλές και υλικά που θα μπορέσουν οι συμμετέχοντες να χρησιμοποιήσουν άμεσα – templates για Google Analytics, reports, checklists και απλά εργαλεία για κάθε budget και φάση ανάπτυξης. Επίσης, στο πλαίσιο του «Ask Me Anything» Workshop, ο C. Sullivan θα απαντήσει σε κάθε ερώτηση και απορία που μπορεί να έχει το κοινό γύρω από CRO, Analytics και AB Testing. Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν συνολικά 5 keynote ομιλητές από το εξωτερικό, καθώς και περισσότεροι από 10 ειδήμονες από την ελληνική αγορά. Περισσότερες πληροφορίες στο www.peakmarketingconference.gr.

Marketing Week Online( 6 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Συμπληρώματα διατροφής: Ασφάλεια, ποιότητα, αποτέλεσμα, το τρίπτυχο της επιτυχίας

Εν μέσω έντονου ανταγωνισμού και πλήθους επιλογών, οι καταναλωτές αναζητούν από τα προϊόντα της κατηγορίας ασφάλεια στη χρήση, υψηλή ποιότητα, καινοτομία και αποτελεσματικότητα. Σε επίπεδο επικοινωνίας, τα brands στρέφονται σε 360ο προγράμματα, προκειμένου να προσεγγίσουν ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό-στόχος.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778