Marketing Week - Η ελληνική αγορά συζητά για το Google Marketing

Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Πάνω από 10 Έλληνες experts συμπληρώνουν το line up του Peak Marketing Conference’17

Η ελληνική αγορά συζητά για το Google Marketing

5 Ιουλίου 2017 | 16:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Η ελληνική αγορά έσπευσε να «αγκαλιάσει» το Peak Marketing Conference’17, το πρώτο εγχώριο συνέδριο για το Google Marketing.

Έτσι, μπορεί στην ατζέντα να δεσπόζουν 5 keynote ομιλίες και 2 workshops με ειδήμονες από το εξωτερικό, ωστόσο στην σκηνή του συνεδρίου θα ανέβουν περισσότεροι από 10 Έλληνες experts. Πιο συγκεκριμένα, οι Γιάννης Αμαξόπουλος (iProspect), Λίντα Γαλάζιου (Digital Ecosystems), Στέλιος Ηλιάκης (Sleed), Νίκος Κωστρόγλου (Koolmetrix) και Δημήτρης Μανιάτης (Reprise Media Athens) θα μοιραστούν «Tips & Insights to Peak up your Game». Επίσης, στην ενότητα «Google Performance: How to build a cutting-edge Marketing Strategy that converts» θα συμμετάσχουν οι Άγγελος Γαλανάκης (Eurobank), Κωνσταντίνος Γιαμαλής (eFood.gr) και Πολυξένη Τζέκα (ΑΒ Βασιλόπουλος).

Τέλος, με ομιλίες θα δώσουν το «παρών» και εκπρόσωποι της Google: Ο Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube for Google Greece, Cyprus & Malta, και ο Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Greece. Το Peak Marketing Conference’17 θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουλίου, στο αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα τόσο του IAB Hellas όσο και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), καταδεικνύοντας τη σημασία που αποδίδουν στη μελέτη του Google Marketing όλες οι πλευρές του οικοσυστήματος.

Marketing Week Online( 5 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778