Marketing Week - Η ελληνική αγορά συζητά για το Google Marketing

Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Πάνω από 10 Έλληνες experts συμπληρώνουν το line up του Peak Marketing Conference’17

Η ελληνική αγορά συζητά για το Google Marketing

5 Ιουλίου 2017 | 16:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Η ελληνική αγορά έσπευσε να «αγκαλιάσει» το Peak Marketing Conference’17, το πρώτο εγχώριο συνέδριο για το Google Marketing.

Έτσι, μπορεί στην ατζέντα να δεσπόζουν 5 keynote ομιλίες και 2 workshops με ειδήμονες από το εξωτερικό, ωστόσο στην σκηνή του συνεδρίου θα ανέβουν περισσότεροι από 10 Έλληνες experts. Πιο συγκεκριμένα, οι Γιάννης Αμαξόπουλος (iProspect), Λίντα Γαλάζιου (Digital Ecosystems), Στέλιος Ηλιάκης (Sleed), Νίκος Κωστρόγλου (Koolmetrix) και Δημήτρης Μανιάτης (Reprise Media Athens) θα μοιραστούν «Tips & Insights to Peak up your Game». Επίσης, στην ενότητα «Google Performance: How to build a cutting-edge Marketing Strategy that converts» θα συμμετάσχουν οι Άγγελος Γαλανάκης (Eurobank), Κωνσταντίνος Γιαμαλής (eFood.gr) και Πολυξένη Τζέκα (ΑΒ Βασιλόπουλος).

Τέλος, με ομιλίες θα δώσουν το «παρών» και εκπρόσωποι της Google: Ο Ηλίας Σούσης, Head of Agencies and YouTube for Google Greece, Cyprus & Malta, και ο Αλέξανδρος Φράγκος, Analytical Consultant, Google Greece. Το Peak Marketing Conference’17 θα πραγματοποιηθεί στις 13 Ιουλίου, στο αμφιθέατρο του Κέντρου Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα τόσο του IAB Hellas όσο και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), καταδεικνύοντας τη σημασία που αποδίδουν στη μελέτη του Google Marketing όλες οι πλευρές του οικοσυστήματος.

Marketing Week Online( 5 Ιουλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Αλκοολούχα ποτά: Experiential και Premiumization «on the rocks»

Αυθεντικότητα, γευστική αναζήτηση, νέες «στιγμές» κατανάλωσης, βιωματικές εμπειρίες και νέα κανάλια διανομής, είναι μερικές από τις τάσεις που διαμορφώνουν το καινούργιο πεδίο δράσης για την κατηγορία των αλκοολούχων ποτών. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν τον πειραματισμό και ωθούν τα brands να πειραματιστούν σε όλα τα επίπεδα των προϊοντικών προτάσεων και της δημιουργίας engagement.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778