Marketing Week - Social Media Conference ’17: Το κυνήγι των υψηλών επιδόσεων και άλλες ιστορίες

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Social Media Conference ’17: Το κυνήγι των υψηλών επιδόσεων και άλλες ιστορίες

7 Ιουνίου 2017 | 09:45 Γράφει η Θεώνη  Δρακοπούλου Topics: Conferences

Με τους χρήστες να είναι πάντα on-the-go και το marketing να εισέρχεται για τα καλά στη mobile-first εποχή, με το attention span να αγγίζει τα όρια του δευτερολέπτου και τους χρήστες να δείχνουν να αδιαφορούν για τα brands αλλά να ενδιαφέρονται για το content, στο Social Media Conference ’17 έγινε ξεκάθαρο ότι τη μάχη της επίδοσης κερδίζει αυτός που είναι καλός στην...«ιστορία».

Το Social Media Conference, το κορυφαίο ελληνικό συνέδριο του Μarketing Week για το Marketing στα Social Media, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 27 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, με στόχο να εκπαιδεύσει και να προσφέρει πρακτικές συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των σημαντικότερων κοινωνικών δικτύων. Περισσότεροι από 10 διεθνείς και έλληνες ομιλητές μοιράστηκαν με το κοινό best practices, tips και τη δική τους πολύτιμη εμπειρία για μια σειρά από καίρια ζητήματα: από το Storytelling in a Video-first world, το Influencer Marketing και το Social Advocacy, μέχρι το Social Commerce και την ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής σε όλα τα στάδια της καταναλωτικής διαδρομής.

Τέσσερις θεματικές ενότητες
Το Συνέδριο διαρθρώθηκε σε τέσσερις βασικές ενότητες: περιεχόμενο, στρατηγική, performance και influencer marketing. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε Masterclass Session με τίτλο «How to Brief For Better Video Content», στο οποίο ο Alexander Woggon, Senior Sales Manager, Unruly, ανέλυσε τα 7 βήματα για την προετοιμασία του brief που θα οδηγήσει στη δημιουργία του κατάλληλου video περιεχομένου και στην επίτευξη των στόχων. Το Συνέδριο άνοιξε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, Chief Executive Officer της Admine, χρυσού χορηγού του Συνεδρίου. Στον εναρκτήριό του λόγο, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που δημιουργεί το χαμηλό attention span που διαθέτουν πλέον οι καταναλωτές μέσω των social media και στην ανάγκη αλλαγής του τρόπου δουλειάς και σκέψης. «Σκοπός είναι να βρεθούν ιδέες, content και πλατφόρμες περιεχομένου, οι οποίες να είναι καθηλωτικές και ανατρεπτικές. Για να γίνει όμως κάτι disruptive θα πρέπει να ξαναγραφτεί το brief. Να μιλήσεις, όχι για τα USP’s του προϊόντος, αλλά να πεις ιστορίες», δήλωσε, δίνοντας στη συνέχεια τον λόγο στην πρώτη keynote speaker, Anneli Rispens, η οποία άνοιξε την ενότητα περί storytelling.

Content trends
Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli Rispens, Content & Social Media Director, DDB EMEA, αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken και McDonald’s. Η 10ετής εμπειρία της στο social planning την έχει οδηγήσει να πιστεύει πως τελικά η ιστορία είναι πιο σημαντική από το μέσο. Στην ομιλία της αναφέρθηκε στα διάφορα trends που προκύπτουν στα social media παραλληλίζοντας τα με κύματα και τη διαδικασία του surf: «Τα κύματα ταξιδεύουν σε γκρουπ, όχι ένα-ένα. Μαζί δημιουργούν ένα trend. Καταλαβαίνοντας τα trends, γίνεται πιο εύκολο να αποφασίσεις πιο κύμα να επιλέξεις». Για τη δημιουργία μιας πετυχημένης ιστορίας, ανέφερε ότι θα πρέπει να απαντήσουμε στο «γιατί» τη λέμε και στο ποιος είναι ο σκοπός της, ενώ είναι επίσης σημαντικό να μένει η στρατηγική της ιστορίας σταθερή, αλλά να προσαρμόζεται η αφήγησή της στην εκάστοτε πλατφόρμα. Ο Μιχάλης Παρεδράκος, Managing Director, Αvakon+, συνέχισε αναφέροντας βασικά social media trends για το 2017, όπως τα facebook video covers, τα personalized videos και την άνοδο της χρήσης interactive ads και videos. Στην ενότητα «Content Trends: How to Become a Great Storyteller in a Video first World», συνέχισαν οι Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director και ο Μάρκος Άρης, Strategic Planning Director, από τη 4 Wise Monkeys. Mέσω της παρουσιάσής τους με τον χιουμοριστικό τίτλο «How to overcome consumers’ bullshit detectors», αναφέρθηκαν σε τέσσερα case studies, υποστηρίζοντας τέσσερις βασικές αλήθειες που ισχύουν σήμερα: τους καταναλωτές τους ενδιαφέρει το content και όχι τα brands, έχει σημασία πόσο «local relevant» είσαι, το brand οφείλει να είναι μέρος της κοινωνίας, και τη σημασία της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Ενώ, ο Ian Forrester, Global VP of Insight της Unruly μίλησε για τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στο χτίσιμο ενός αποτελεσματικού storytelling. 

Social strategy
Ο Νικόλας Μουστάκας, Executive Creative Director της Admine άνοιξε την ενότητα περί στρατηγικής, με το πολυβραβευμένο case study της μοτοσυκλέτας Honda Africa Twin και της στρατηγικής του επαναλανσαρίσματός της μετά από 10 χρόνια απουσίας, πατώντας πάνω στο DNA της μάρκας που ήταν η περιπέτεια. Ο Fabrizio Rinaldi, Social Media Director της Ford Europe, συνέχισε, μαθαίνοντας το κοινό «How to sell 500 cars in 90 seconds». Μέσα από μία σειρά από παραδείγματα, παρουσίασε πώς η Ford εξελίσσει τη στρατηγική της στα Social Media και βελτιστοποιεί την επένδυσή της σε αυτά. Επίσης, ανέλυσε τα οφέλη που προκύπτουν από τη διαρκή ανάλυση των δεδομένων, αλλά αναφέρθηκε και στη σημασία του Reach και του Engagement στα διάφορα στάδια του purchase funnel. Ο Ανδρέας Στάιος, Digital Director της UM, στην παρουσίασή του με τίτλο «Wave 9: The Meaning of Moments» ανέλυσε το project Wave, το οποίο επικεντρώνεται στην ανεύρεση των σημαντικών στιγμών εκείνων που συγκεντρώνουν την προσοχή μεγαλύτερου μέρους του κοινού με στόχο να εντοπιστούν οι ευκαιρίες στόχευσης που κρύβουν.  Την ενότητα έκλεισε ο Colin Jacobs, Managing Director της Immediate Future. Η ομιλία του επικεντρώθηκε στο πώς μπορούν τα brands να αξιοποιήσουν τα data που έχουν στη διάθεσή τους για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους σε όλα τα στάδια της καταναλωτικής διαδρομής.

Social performance
Στην ενότητα περί Social Performance, η Sarah Flannery, Head of Paid Social της Forward3D, ενός από τα μεγαλύτερα Performance Marketing agencies στον κόσμο, εστίασε στα ατοπήματα στα οποία υποπίπτουν τα brands στην προσπάθειά τους για αυξημένες πωλήσεις και εξήγησε τι πρέπει να αλλάξουν για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική της διαφήμισης στα Social Media. Ανάμεσα σε άλλα, η Sarah Flannery, αναφέρθηκε στην εμμονή των brands για τους fans αν και πολλές φορές τα lookalike κοινά έχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ εστίασε στο γεγονός ότι συχνά παραμελείται το δημιουργικό κομμάτι κάτι που έχει σοβαρή επίπτωση στα νούμερα, αλλά και στη «λαιμαργία», όπως την αποκάλεσε, για τα KPI’s. «Αυτό είναι χαρακτηριστικό στις “μπερδεμένες” καμπάνιες που δεν ξέρουν τι κάνουν και οι ομάδες ποντάρουν στους λάθος στόχους», δήλωσε χαρακτηριστικά. Η ενότητα περιλάμβανε και τη συζήτηση με το πάνελ γνωστών ομιλητών-ειδικών σε θέματα performance και e-commerce.

Το Social Media Conference, το κορυφαίο ελληνικό συνέδριο του Μarketing Week για το Marketing στα Social Media, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 27 Απριλίου στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, με στόχο να εκπαιδεύσει και να προσφέρει πρακτικές συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των σημαντικότερων κοινωνικών δικτύων. Περισσότεροι από 10 διεθνείς και έλληνες ομιλητές μοιράστηκαν με το κοινό best practices, tips και τη δική τους πολύτιμη εμπειρία για μια σειρά από καίρια ζητήματα: από το Storytelling in a Video-first world, το Influencer Marketing και το Social Advocacy, μέχρι το Social Commerce και την ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής σε όλα τα στάδια της καταναλωτικής διαδρομής.

Τέσσερις θεματικές ενότητες
Το Συνέδριο διαρθρώθηκε σε τέσσερις βασικές ενότητες: περιεχόμενο, στρατηγική, performance και influencer marketing. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε Masterclass Session με τίτλο «How to Brief For Better Video Content», στο οποίο ο Alexander Woggon, Senior Sales Manager, Unruly, ανέλυσε τα 7 βήματα για την προετοιμασία του brief που θα οδηγήσει στη δημιουργία του κατάλληλου video περιεχομένου και στην επίτευξη των στόχων. Το Συνέδριο άνοιξε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, Chief Executive Officer της Admine, χρυσού χορηγού του Συνεδρίου. Στον εναρκτήριό του λόγο, αναφέρθηκε στις προκλήσεις που δημιουργεί το χαμηλό attention span που διαθέτουν πλέον οι καταναλωτές μέσω των social media και στην ανάγκη αλλαγής του τρόπου δουλειάς και σκέψης. «Σκοπός είναι να βρεθούν ιδέες, content και πλατφόρμες περιεχομένου, οι οποίες να είναι καθηλωτικές και ανατρεπτικές. Για να γίνει όμως κάτι disruptive θα πρέπει να ξαναγραφτεί το brief. Να μιλήσεις, όχι για τα USP’s του προϊόντος, αλλά να πεις ιστορίες», δήλωσε, δίνοντας στη συνέχεια τον λόγο στην πρώτη keynote speaker, Anneli Rispens, η οποία άνοιξε την ενότητα περί storytelling.

Content trends
Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli Rispens, Content & Social Media Director, DDB EMEA, αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken και McDonald’s. Η 10ετής εμπειρία της στο social planning την έχει οδηγήσει να πιστεύει πως τελικά η ιστορία είναι πιο σημαντική από το μέσο. Στην ομιλία της αναφέρθηκε στα διάφορα trends που προκύπτουν στα social media παραλληλίζοντας τα με κύματα και τη διαδικασία του surf: «Τα κύματα ταξιδεύουν σε γκρουπ, όχι ένα-ένα. Μαζί δημιουργούν ένα trend. Καταλαβαίνοντας τα trends, γίνεται πιο εύκολο να αποφασίσεις πιο κύμα να επιλέξεις». Για τη δημιουργία μιας πετυχημένης ιστορίας, ανέφερε ότι θα πρέπει να απαντήσουμε στο «γιατί» τη λέμε και στο ποιος είναι ο σκοπός της, ενώ είναι επίσης σημαντικό να μένει η στρατηγική της ιστορίας σταθερή, αλλά να προσαρμόζεται η αφήγησή της στην εκάστοτε πλατφόρμα. Ο Μιχάλης Παρεδράκος, Managing Director, Αvakon+, συνέχισε αναφέροντας βασικά social media trends για το 2017, όπως τα facebook video covers, τα personalized videos και την άνοδο της χρήσης interactive ads και videos. Στην ενότητα «Content Trends: How to Become a Great Storyteller in a Video first World», συνέχισαν οι Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director και ο Μάρκος Άρης, Strategic Planning Director, από τη 4 Wise Monkeys. Mέσω της παρουσιάσής τους με τον χιουμοριστικό τίτλο «How to overcome consumers’ bullshit detectors», αναφέρθηκαν σε τέσσερα case studies, υποστηρίζοντας τέσσερις βασικές αλήθειες που ισχύουν σήμερα: τους καταναλωτές τους ενδιαφέρει το content και όχι τα brands, έχει σημασία πόσο «local relevant» είσαι, το brand οφείλει να είναι μέρος της κοινωνίας, και τη σημασία της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Ενώ, ο Ian Forrester, Global VP of Insight της Unruly μίλησε για τη σημασία της συναισθηματικής νοημοσύνης στο χτίσιμο ενός αποτελεσματικού storytelling. 

Social strategy
Ο Νικόλας Μουστάκας, Executive Creative Director της Admine άνοιξε την ενότητα περί στρατηγικής, με το πολυβραβευμένο case study της μοτοσυκλέτας Honda Africa Twin και της στρατηγικής του επαναλανσαρίσματός της μετά από 10 χρόνια απουσίας, πατώντας πάνω στο DNA της μάρκας που ήταν η περιπέτεια. Ο Fabrizio Rinaldi, Social Media Director της Ford Europe, συνέχισε, μαθαίνοντας το κοινό «How to sell 500 cars in 90 seconds». Μέσα από μία σειρά από παραδείγματα, παρουσίασε πώς η Ford εξελίσσει τη στρατηγική της στα Social Media και βελτιστοποιεί την επένδυσή της σε αυτά. Επίσης, ανέλυσε τα οφέλη που προκύπτουν από τη διαρκή ανάλυση των δεδομένων, αλλά αναφέρθηκε και στη σημασία του Reach και του Engagement στα διάφορα στάδια του purchase funnel. Ο Ανδρέας Στάιος, Digital Director της UM, στην παρουσίασή του με τίτλο «Wave 9: The Meaning of Moments» ανέλυσε το project Wave, το οποίο επικεντρώνεται στην ανεύρεση των σημαντικών στιγμών εκείνων που συγκεντρώνουν την προσοχή μεγαλύτερου μέρους του κοινού με στόχο να εντοπιστούν οι ευκαιρίες στόχευσης που κρύβουν.  Την ενότητα έκλεισε ο Colin Jacobs, Managing Director της Immediate Future. Η ομιλία του επικεντρώθηκε στο πώς μπορούν τα brands να αξιοποιήσουν τα data που έχουν στη διάθεσή τους για να αυξήσουν την αποτελεσματικότητά τους σε όλα τα στάδια της καταναλωτικής διαδρομής.

Social performance
Στην ενότητα περί Social Performance, η Sarah Flannery, Head of Paid Social της Forward3D, ενός από τα μεγαλύτερα Performance Marketing agencies στον κόσμο, εστίασε στα ατοπήματα στα οποία υποπίπτουν τα brands στην προσπάθειά τους για αυξημένες πωλήσεις και εξήγησε τι πρέπει να αλλάξουν για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυναμική της διαφήμισης στα Social Media. Ανάμεσα σε άλλα, η Sarah Flannery, αναφέρθηκε στην εμμονή των brands για τους fans αν και πολλές φορές τα lookalike κοινά έχουν καλύτερα αποτελέσματα, ενώ εστίασε στο γεγονός ότι συχνά παραμελείται το δημιουργικό κομμάτι κάτι που έχει σοβαρή επίπτωση στα νούμερα, αλλά και στη «λαιμαργία», όπως την αποκάλεσε, για τα KPI’s. «Αυτό είναι χαρακτηριστικό στις “μπερδεμένες” καμπάνιες που δεν ξέρουν τι κάνουν και οι ομάδες ποντάρουν στους λάθος στόχους», δήλωσε χαρακτηριστικά. Η ενότητα περιλάμβανε και τη συζήτηση με το πάνελ γνωστών ομιλητών-ειδικών σε θέματα performance και e-commerce.



Power to the people

Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος του Συνεδρίου περί Influencer Marketing, η CeAnn Simpson, Business Development Manager της SoAmpli, βραβευμένης εταιρείας που ειδικεύεται στο Social Advocacy, ανέλυσε το πλάνο που απαιτείται για να αναπτύξει κανείς την ενδεδειγμένη Social Selling στρατηγική και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας για την επίτευξη των στόχων αυτής. Όπως υποστήριξε στην ομιλία της, το Employee Advocacy όσο και το Social Selling θα διαδραματίσουν κομβικό ρόλο στο μέλλον. Η CeAnn Simpson υπογράμμισε τη σημασία του να ευθυγραμμίσουν τα τμήματα του Marketing και των Πωλήσεων τις στρατηγικές τους, σε μία ενιαία Social Selling στρατηγική, προκειμένου να επιτευχθεί ουσιαστικό impact. H Sedge Beswick, Managing Director της SEEN Connects, συνέχισε εστιάζοντας στο φαινόμενο του Influencer Marketing. Όπως εξήγησε, οι influencers είναι επιχειρήσεις και διαφημιστικός χώρος για τους marketers και είναι λογικό να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που ανεβάζουν, καθώς αυτό επηρεάζει την επιρροή τους. Τα brands, συνεχίζει, θα πρέπει να χτίσουν ουσιαστικές σχέσεις μαζί τους που να δημιουργούν αξία και στις δύο πλευρές.

Σε μια οθόνη, σύντομα κοντά σας…
«“A great conference with a superb mix of international and Greek speakers. I learnt a lot at the conference and that certainly isn’t always the case”. Αυτό ήταν το αυθόρμητο, σχεδόν συγκινητικό σχόλιο του Ian Forrester όταν του ζητήσαμε να μας πει δυο λόγια για το συνέδριο. Και κάπως έτσι μας έκανε να το πάρουμε απόφαση. Όταν αρχίσαμε να σχεδιάζουμε το Social Media Conference’17, θέσαμε ως στόχο να δημιουργήσουμε ένα συνέδριο που θα αποτελούσε πηγή έμπνευσης και πρακτικό σύμβουλο για όλους μας. Ακόμα και για τους ίδιους τους ομιλητές! Βάλαμε, λοιπόν, στο μίγμα όρεξη, αποφασιστικότητα, καλή διάθεση και ολίγη τρέλα και προσκαλέσαμε, ούτε έναν, ούτε δύο, αλλά 8 Social Media experts από την Αγγλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και την Ολλανδία. Το αποτέλεσμα άρεσε και μας άρεσε. Γι’ αυτό και αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε κάτι ακόμα:
την on demand διάθεση όλων των ελληνικών και ξένων παρουσιάσεων στο www.socialmediaconference.gr. Περιεχόμενο, δηλαδή, διάρκειας 5 ωρών, για να το παρακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι, όπου και όποτε το επιθυμούν, μόνοι ή με συναδέλφους». Ντάνος Τσάκαλος, Διοργανωτής Συνεδρίου

Focus Points
-
Για να γίνει κάτι disruptive θα πρέπει να ξαναγραφτεί το brief. Να μιλήσεις, όχι για τα USP’s του προϊόντος, αλλά να πεις ιστορίες.
- Οι influencers είναι επιχειρήσεις και είναι λογικό να ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που ανεβάζουν, καθώς αυτό επηρεάζει την επιρροή τους.
- Το Employee Advocacy, όσο και το Social Selling, θα διαδραματίσουν κομβικό ρόλο στο μέλλον.
- Συχνά παραμελείται το δημιουργικό κομμάτι, κάτι που έχει σοβαρή επίπτωση στην επίδοση.
- Για τη δημιουργία μιας πετυχημένης ιστορίας, θα πρέπει να απαντήσουμε αρχικά στο ποιος είναι ο σκοπός της.

Πάνελ: Συζητώντας περί νέων υπηρεσιών αμαρτιών και overspending
Στην ιδιαίτερα περιεκτική και ενδιαφέρουσα συζήτηση που έλαβε χώρα στο πάνελ με θέμα «How to peak your eCommerce Performance with Social Media» συμμετείχαν οι Νίκος Κωστρόγλου, CEO, KoolMetrix, Κωνσταντίνος Σκλήρης, Performance Marketing Director, iProspect και Γιώργος Φραγκάκης, Managing Director, ThinkDigital Group Advertising. Η θεματολογία κινήθηκε γύρω από τις εξελίξεις και τις νέες διαφημιστικές υπηρεσίες που προσφέρουν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τα συνήθη λάθη των ελλήνων marketers, τους τρόπους αντιμετώπισης του overspending, αλλά και τα βασικά συστατικά επιτυχίας για optimised επιδόσεις.

Νέες υπηρεσίες και broadcasting πλατφόρμες
Η συζήτηση ξεκίνησε αναγνωρίζοντας το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές πρόσφατες εξελίξεις και προσθήκες στα social media εν γένει αλλά και στα διαφημιστικά formats.  O Κωνσταντίνος Σκλήρης, ως πιο σημαντική εξέλιξη, κατέδειξε την άνοδο του Mobile Social Shopping και το νέο format που προσφέρει το Facebook, τα Collection Ads. «Το Facebook ανακοίνωσε ότι το 2016 στο holiday season τα conversions που ήρθαν από mobile συσκευές ήταν περισσότερα από το desktop και στην Αμερική συγκεκριμένα προβλέπεται ότι το 2017 μέχρι το τέλος, τα mobile conversions, όσον αφορά το eCommerce, θα φτάσουν το 50% του συνολικού digital revenue», υπογράμμισε. Ο   Νίκος Κωστρόγλου από την πλευρά του αναφέρθηκε στα προϊοντικά Dynamic Ads του Facebook, ενώ ο Γιώργος Φραγκάκης ξεχώρισε την τάση του buying through video: «Αν κάνει κανείς ένα stand back και δει που πάνε οι πλατφόρμες, είτε είναι το Snapchat, είτε είναι το Facebook, θα παρατηρήσει ότι ουσιαστικά πάμε σε broadcasting πλατφόρμες», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Oι «αμαρτίες» των Marketers
Στην ερώτηση για το ποιες θεωρούν τις κύριες «αμαρτίες», τα βασικά λάθη που κάνουν οι έλληνες marketers, ο Κωνσταντίνος Σκλήρης αναφέρθηκε στη σημασία του σωστού tagging, «ώστε να ξέρεις από ποια καμπάνια ήρθαν οι χρήστες σου και τι αποτελέσματα σου αποφέρανε. Αυτό είναι κάτι που γενικά πάρα πολλοί διαφημιζόμενοι ακόμα και εν έτει 2017, ξεχνάνε ή δεν βάζουν πολύ effort πάνω σε αυτό με αποτέλεσμα να τρέχουν καμπάνιες στα τυφλά». Ο Νίκος Κωστρόγλου αναφέρθηκε στην εμμονή των likes, την οποία τρέφουν κυρίως, ακόμη και σήμερα, οι καθαρά διαφημιστικές εταιρείες, ενώ συνέχισε αναφερόμενος στη σημασία των σκληροπυρηνικά οργανικών likers, όπως τους ονόμασε, και έκλεισε συμβουλεύοντας το κοινό: «Μην κυνηγάτε τα likes με πληρωμένο τρόπο, κυνηγήστε τα με content, κυνηγήστε τα με value στο προϊόν σας». Ο Γιώργος Φραγκάκης, τέλος, αναφέρθηκε σε ένα θέμα που αφορά στο δημιουργικό των καμπανιών: «Όταν μπορείς να έχεις την δύναμη του segmentation και να κάνεις multivariant optimisation στο μήνυμα και στην εικόνα, ωστόσο συνεχίζουν να μας έρχονται καμπάνιες που έχουν ένα δημιουργικό, πραγματικά μένω άφωνος».

Μαθήματα «οικονομίας»
Το θέμα του overspending τέθηκε επί τάπητος στη συνέχεια, ως σύνηθες φαινόμενο στα social media και το πάνελ αναφέρθηκε στους τρόπους αντιμετώπισής του. Ανάμεσα στους βασικότερους αναφέρθηκε η συνεχόμενη παρακολούθηση και ο επαναπροσδιορισμός του account, το «estimation του lifetime value του χρήστη», και η ανάγκη για optimized προσαρμοσμένα δημιουργικά.

Τα στατιστικά της επιτυχίας
Το πάνελ έκλεισε με tips των ομιλητών προς το κοινό, ώστε να κάνουν optimise την απόδοσή τους στα social media. O Κωνσταντίνος Σκλήρης αναφέρθηκε στη σημασία να βλέπει ο διαφημιζόμενος πέρα από το εκάστοτε καινούργιο format και να δίνει την πρέπουσα σημασία στη στρατηγική του: «Να έχεις καθαρά business objectives, να ξέρεις το κοινό σου ποιο είναι και να το στοχεύεις σωστά», τόνισε. «Μην επαφίεστε πάντα στους αυτοματισμούς. Οι αυτοματισμοί κρύβουν πολύ μεγάλους κινδύνους», συμβούλευσε ο Νίκος Κωστρόγλου, ενώ ο Γιώργος Φραγκάκης έκλεισε το πάνελ αναφερόμενος στη σημασία των audiences: «Να πειραματιζόμαστε περισσότερο με τα audiences γιατί αυτή είναι και η δυναμική του digital, ότι μπορείς να έχεις multiple audiences και να τους μιλάς διαφορετικά».

Marketing Week (T. 1515)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ