Marketing Week - Ορίζοντας την επιτυχία στο Programmatic Advertising

Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Γνώση και πολύτιμα insights ανταλλάχθηκαν στο πρόσφατο Programmatic Advertising Conference’17

Ορίζοντας την επιτυχία στο Programmatic Advertising

30 Μαΐου 2017 | 17:01 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences

Η προσέλευση άνω των 200 στελεχών από την πλευρά των brands, των agencies, του ad tech αλλά και των publishers στο πρόσφατο Programmatic Advertising Conference’17, υπογράμμισε με τον πιο δυνατό τρόπο την αυξανόμενη σημασία του Programmatic Advertising για την ελληνική πραγματικότητα.

Το συνέδριο, που διοργάνωσε το Marketing Week υπό την αιγίδα του IAB Hellas και του ΣΔΕ, εστίασε στις κύριες τάσεις και πρόσφατες εξελίξεις, αλλά και στις νέες υπηρεσίες και αναδυόμενες βέλτιστες πρακτικές του Programmatic Advertising. Οι keynote ομιλητές πλαισιώθηκαν από ειδήμονες της ελληνικής αγοράς, που μίλησαν για την εγχώρια εμπειρία, τις προκλήσεις και τις δυνατότητες για Marketers, Agencies και Publishers στην Ελλάδα.

Τις τάσεις και τη δυναμική της αγοράς σε Ευρώπη και Ελλάδα σκιαγράφησαν οι Ορφέας Ταπανλής (HIS Markit) και η Θωμαή Γκλάρου Σταυροπούλου (TailWind) αντίστοιχα, ενώ για Programmatic που σέβεται την εμπειρία του χρήστη, μίλησε ο Αντώνης Γαβαλάς (Adysseum Athens). Την ελληνική αγορά ειδικότερα ανέλυσε το πάνελ στο οποίο συμμετείχαν οι Πάνος Μήλιας (Nestle Ελλάς), Νίκος Σύμπουρας (Τempo OMD Hellas), Ειρήνη Σαχά (Acrossmedia241), Τάκης Γεωργόπουλος (Liquid Media), Νικόλας Χατζής (TNC Media).

Την οπτική των agencies έφεραν στο τραπέζι ο Damien Healy (Xaxis), ο οποίος «επανέφερε» τον παράγοντα «άνθρωπος» στο επίκεντρο της διαδικασίας, ο Peter Dibben (Yahoo) που έδωσε insights για το μέλλον του Programmatic, η Lucia Ciuca (Quantum Data Science) αναλύοντας το ρόλο των DMPs και η Dorota Bigo (DoubleClick), η οποία επανατοποθέτησε το ζήτημα του branding, στο περιβάλλον του Programmatic.

Από την πλευρά των publishers, το κοινό είχε την ευκαιρία να εκτεθεί στις γνώσεις και insights των Mark Timlin (BBC Worldwide), Meagan Lopez (The New York Times) και Luca Morpurgo (Freewheel), οι οποίοι ανέλυσαν «καυτά» ζητήματα όπως το νέο «οικοσύστημα» της τηλεόρασης και το «premium» programmatic.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον στάθηκε επίσης το case ενός μεγάλου Publisher όπως η El Pais, όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο το Programmatic αλλάζει το διαφημιστικό του περιβάλλον, που παρουσίασε ο Israel Ruesga. Περισσότερα για το Programmatic Advertising Conference’17 θα ακολουθήσουν στο αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του MarketingWeek.

Marketing Week Online( 30 Μαΐου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778