Marketing Week - Την Πέμπτη 4 Μαΐου το 1o Connected Cars Conference

Σάββατο, 21 Οκτωβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Τάσεις, προοπτικές και επικαιρότητα σχετικά με τα Connected Cars

Την Πέμπτη 4 Μαΐου το 1o Connected Cars Conference

20 Απριλίου 2017 | 16:12 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,Αυτοκινητοβιομηχανία

Το 1st Connected Cars Conference πραγματοποιείται την Πέμπτη 4 Μαΐου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza και αποτελεί την πρώτη δυναμική συνάντηση του ευρύτερου κλάδου της Αυτοκινητοβιομηχανίας, με στόχο να παρουσιαστούν οι τάσεις, οι προοπτικές και να αναδειχθούν επίκαιρα θέματα, προκειμένου να προωθηθεί η δυναμική των Connected Cars στην Ελλάδα, σχετικά με την επαύξηση της ασφάλειας των επιβαινόντων, τη συνδεσιμότητα και τη ψυχαγωγία των επιβατών, την έξυπνη κινητικότητα και τη διεύρυνση συνολικά των επιλογών του πελάτη/καταναλωτή.

Το συνέδριο πρόκειται να εστιαστεί σε θέματα αιχμής και έρευνας για την ικανότητα του αυτοκινήτου να προσφέρει: Safety (προειδοποίηση οδηγού για οδικά προβλήματα), Entertainment (ψυχαγωγία μέσω διεπαφών smartphone, Wi-Fi, hotspots δίκτυο ή κοινωνικά δίκτυα), Well-being (ατομική βοήθεια του οδηγού), Vehicle management (μείωση κόστους μετακίνησης και αύξηση άνεσης επιβατών), Mobility management (καθοδήγηση για ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο οικονομική οδήγηση), Home integration (διασύνδεση με χώρους ενδιαφέροντος του οδηγού για τον έλεγχο της ασφάλειάς τους), Autonomous driving (self-parking, κίνηση, εντοπισμό του οδηγού από το αυτοκίνητο) κ.ά.

Ήδη έχουν επιβεβαιώσει την παρουσία τους και θα μοιραστούν τη γνώση και εμπειρία τους experts από ASECAP, COPER, ENISA, Hellstron, Robert Bosch, EY, BMW Group Hellas, Porsche Hellas, Mercedes-Benz Ελλάς, Volkswagen, Volvo Cars Hellas, Avis, ΔΕΔΔΗΕ, ΕΛΙΝΗΟ, Logistics Way, ΕΛ.ΠΕ., ΣΕΚΕΕ, Intelligent Transportation Systems, Uber Ελλάς, Ηρωική Πόλη Νάουσας, ΕΜηΠΕΕ, Πανεπιστήμιο Πατρών (Τηλεματική Μεταφορών), Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας και το περιοδικό Car&Driver. Στον υπαίθριο χώρο του Maroussi Plaza θα εκτίθενται και νέα μοντέλα γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών. Περισσότερα στο www.connectedcars.gr.

Marketing Week Online( 20 Απριλίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Τσίχλες-Καραμέλες: Οι sugar-free επιλογές δίνουν φρέσκια «πνοή» στην κατηγορία

Η κατηγορία της τσίχλας και της καραμέλας μπορεί να έχει πληγεί κατά την περίοδο της κρίσης, όμως δεν παύει να είναι μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια δημιουργικότητας και σε επίπεδο επικοινωνίας και καινοτομιών στη συσκευασία, τη γεύση ακόμη και στο σχήμα ή την υφή. Επιπλέον, η τάση των καταναλωτών προς έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής δίνει φρέσκια «πνοή» στα λανσαρίσματα και αισιοδοξία για νέα σχέδια στο μέλλον.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778