Marketing Week - Στις 7 Απριλίου το Packaging Conference 2017

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Φιλοξενεί και 4 διαδραστικά Workshops

Στις 7 Απριλίου το Packaging Conference 2017

28 Μαρτίου 2017 | 17:37 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

Την Παρασκευή 7 Απριλίου πραγματοποιείται η 3η διοργάνωση του Packaging Conference από την Βoussias Communications, με πλούσια θεματολογία τόσο για τα στελέχη των τεχνικών τμημάτων και της παραγωγής, όσο και για στελέχη marketing, brand managers, εμπορικούς διευθυντές και επιχειρηματίες.

Το συνέδριο θα δώσει απαντήσεις στον επαναπροσδιορισμό των αναγκών των επιχειρήσεων με βάση τις αρχές της ανταγωνιστικότητας, του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος και του κόστους παραγωγής υπό το «βλέμμα» της αειφορίας, του marketing, της γραφιστικής απεικόνισης, του sales appeal, της εφευρετικότητας/καινοτομίας των υλικών κατασκευής και της χρηστικότητάς του για τον καταναλωτή. Καθώς η συσκευασία αποτελεί την πρώτη και καθοριστική «επαφή» με τον καταναλωτή κατά τη στιγμή της επιλογής των προϊόντων, κορυφαία ενότητα του προγράμματος αποτελεί το MasterClass του Rowland Heming, Design Director/Owner of RH-PKG, με τίτλο «The Six Secrets of Packaging Design». Στο συνέδριο, εκτός από τις ομιλίες, τις καλές πρακτικές και τις συζητήσεις των experts, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και να παρακολουθήσουν ανάμεσα σε 4 διαδραστικά Workshops με θέματα Ολοκληρωμένη προσέγγιση βιομηχανικών διεργασιών συσκευασίας, Unpack Your Creativity!, Έξυπνη Συσκευασία: Διαχείριση και Μάρκετινγκ, και Από το design στο τελικό έντυπο: Διαδικασίες και τεχνολογίες παραγωγής.

Marketing Week Online( 28 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Πιστωτικές, χρεωστικές και prepaid κάρτες: Επενδύοντας σε «έξυπνη» επικοινωνία και ασφαλέστερες συναλλαγές

Με τη χρήση των καρτών για πληρωμές να αυξάνεται, ακόμα και για καθημερινές συναλλαγές χαμηλής αξίας, είναι ξεκάθαρο ότι ο κλάδος βρίσκεται σε περίοδο άνθισης. Οι καταναλωτές αναγνωρίζουν τα οφέλη των prepaid καρτών και των ανέπαφων συναλλαγών, ενώ οι τράπεζες κάνουν τα προϊόντα τους πιο ελκυστικά, μέσω loyalty προγραμμάτων, προωθητικών ενεργειών και ευφάνταστης επικοινωνίας.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778