Marketing Week - Social Media Conference '17: Πως μπορεί να ξεχωρίσει ένα brand στον ανταγωνιστικό κόσμο των Social Media;

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Social Media Conference '17: Πως μπορεί να ξεχωρίσει ένα brand στον ανταγωνιστικό κόσμο των Social Media;

16 Μαρτίου 2017 | 16:04 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Social Media,Συνέδρια

Τα Social Media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της Marketing στρατηγικής για τα περισσότερα brands. Δικαίως. Διότι, όπως κατέγραψε η ετήσια έρευνα των We Are Social & Hootsuite, πλέον συχνάζουν εκεί 5.3 εκατ. χρήστες από την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 4.4 εκατ. το πράττουν μέσω κινητής συσκευής.

Πώς ξεχωρίζεις, όμως, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπου η διαφημιστική δαπάνη έχει ξεπεράσει παγκοσμίως τα 30 δισ. ευρώ; Πόσο κομβική είναι η συμβολή των Social Media στην επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων και πόσο εφικτή είναι τελικά η επιτυχημένη εφαρμογή των σημαντικότερων νέων τάσεων και υπηρεσιών;

Καινοτομία, Best Practices και Αποτελεσματικότητα
Το Social Media Conference επιστρέφει την Πέμπτη, 27 Απριλίου, με στόχο να εκπαιδεύσει και να προσφέρει πρακτικές συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των σημαντικότερων κοινωνικών δικτύων.

Περισσότεροι από 10 διεθνείς και Έλληνες ομιλητές θα μοιραστούν με το κοινό του συνεδρίου best practices, tips και τη δική τους πολύτιμη εμπειρία για μια σειρά από καίρια ζητήματα: από το Storytelling in a Video-first world, το Influencer Marketing και το Social Advocacy, μέχρι το Social Commerce και την ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής σε όλα τα στάδια της καταναλωτικής διαδρομής.
• Ενότητα 1η: Social Strategy: How to Use Social Media to Engage, Connect & Convert at each Stage of the Customer Lifecycle
• Ενότητα 2η: Social Performance: How to Step up your eCommerce Game
with Social Media
• Ενότητα 3η: Content Trends: How to Become a Great Storyteller in a Video first World
• Ενότητα 4η: Power to the People: How to Grow your Business with Influencer Marketing & Social Advocacy

Οι επιβεβαιωμένοι Keynote Speakers

Sedge Beswick, Managing Director, SEEN Connects
Έχοντας εργαστεί για brands όπως οι Red Bull & Vodafone, η Sedge εντάχθηκε στο ASOS όπου ανέλαβε καθήκοντα Global Senior Social Media & Community Talent Manager. Εκεί κέρδισε την αναγνώριση, πολλά βραβεία, αλλά και μία θέση στην περίφημη λίστα «The Drum Social Buzz Top 50». Πλέον, έπειτα από 5 χρόνια παρουσίας στο ASOS, η Sedge αποφάσισε να ιδρύσει την SEEN Connects, μία εταιρεία η οποία εξειδικεύεται στο Influencer Marketing.

Colin Jacobs, Managing Director, Immediate Future
Ο Colin είναι επικεφαλής της Immediate Future, ενός πολυβραβευμένου Social Media agency με έδρα το Λονδίνο, εμμονή με το ROI και μεγάλη εμπειρία στο Social Strategy, το Creative Design, το Creative Copywriting & τα Social Paid Media. Στο πελατολόγιο της Immediate Future δεσπόζουν brands όπως οι BBC, X Factor, Lastminute.com, Fujitsu & HSBC, ενώ τα τελευταία 2 χρόνια το agency τιμήθηκε με το 1ο βραβείο στην κατηγορία «Best Use of Social Advertising», στα Social Media Buzz Awards. 

Maz Najdm, Ιδρυτής, SoAmpli
Ένας από τους κορυφαίους  Βρετανούς Social Media Influencers, σύμφωνα με το Forbes και τους Sunday Times, ο Maz ηγείται της SoAmpli, μιας βραβευμένης εταιρείας η οποία ειδικεύεται στο Social Advocacy και μετατρέπει τις ομάδες πωλήσεων σε «social selling stars». Ο ίδιος διακρίθηκε στο παρελθόν ως Senior Online Community Product Manager του BSkyB & ως UK Head of Social Media στο Ogilvy Group, ενώ μεταξύ άλλων έχει συμμετάσχει ως ομιλητής στα Engage London, Social Media World Forum & Tech Crunch London.

Fabrizio Rinaldi, Social Media Director, Ford Europe
Ο Fabrizio ενορχηστρώνει πανευρωπαϊκά την παρουσία της Ford Motor Company στα Social Media.
Έχει ωστόσο μεγάλη εμπειρία και από την πλευρά των agency, καθότι αποτελεί μέλος της Global Team Blue, του υβριδικού agency network της WPP, ενώ νωρίτερα είχε εργαστεί ως Social Media Manager & Strategist στην Wunderman.

Anneli Rispens, Content & Social Media Director, DDB EMEA
Με εξειδίκευση στο Branded Content και τα Social Media, η Anneli αναλύει best practices από όλο τον κόσμο εκπαιδεύοντας το δίκτυο της DDB και πελάτες, όπως οι Volkswagen, Heineken & McDonald’s. Στόχος της η αξιοποίηση των νέων τάσεων και η δημιουργία στρατηγικών λύσεων που καλύπτουν τις ανάγκες των brands και συμβάλλουν στην αύξηση της αποτελεσματικότητάς τους.

Το Social Media Conference πραγματοποιείται την Πέμπτη 27 Απριλίου, στο συνεδριακό χώρο Δαϊς.

Μέχρι τις 27 Μαρτίου, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αξιοποιήσουν το early bird rate και να εξασφαλίσουν θέση με -20%.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στο www.socialmediaconference.gr

Marketing Week (T. 1509)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778