Marketing Week - Έντονο το ενδιαφέρον της eBay για την ελληνική αγορά

Τρίτη, 27 Ιουνίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Η εταιρεία θα εκπροσωπηθεί στο eCommerce Conference από τον Γ. Δ/ντή Ρωσίας & Αναπτυσσόμενης Ευρώπης, Ilya Kretov

Έντονο το ενδιαφέρον της eBay για την ελληνική αγορά

6 Μαρτίου 2017 | 17:51 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

Ilya Kretov

Καθώς η Ελλάδα θεωρείται αγορά μείζονος σημασίας για την eBay, η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει τον keynote speaker της στο eCommerce Conference, στέλνοντας ως εκπρόσωπό της τον Ilya Kretov, Γενικό Διευθυντή, Ρωσίας & Αναπτυσσόμενης Ευρώπης.

O Ilya Kretov ανέλαβε τα τρέχοντα καθήκοντά του τον Νοέμβριο του 2016, έχοντας ενταχθεί στο δυναμικό της εταιρείας το 2013 ως Marketing Director και έχοντας συνεργαστεί στο παρελθόν με την Google και τη Mars. Στο συνέδριο, με τίτλο παρουσίασης «Sell for Export», θα μιλήσει πάνω σε μία ευρεία θεματολογία σχετικά με τις εξαγωγικές προοπτικές των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω ecommerce, αλλά και τις δυνατότητες που τους προσφέρει το δημοφιλές auction site, για να ενισχύσουν την εξωστρέφειά τους.

Συγκεκριμένα, ο Ilya Kretov θα μιλήσει για τον ρόλο των εξαγωγών για την ευρύτερη οικονομία και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, θα αναδείξει τους κορυφαίους εξαγωγικούς προορισμούς για τις ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα και τις κορυφαίες κατηγορίες με εξαγωγική δραστηριότητα και θα προτείνει λύσεις για μεγέθυνση των δραστηριοτήτων των ελληνικών επιχειρήσεων, μέσα από το eBay. Όπως είναι γνωστό, το eCommerce Conference 2017 διοργανώνεται και φέτος από το Marketing Week, υπό την Αιγίδα του GRECA, την Πέμπτη 23 Μαρτίου, στο Αμφιθέατρο της OTEAcademy.

Marketing Week Online( 6 Μαρτίου 2017)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Μπίρα: Η κατηγορία που «αφρίζει» από δημιουργικότητα και νέες προτάσεις

Σε μία από τις πλέον δραστήριες κατηγορίες στα καταναλωτικά προϊόντα, έχει εξελιχθεί η κατηγορία της μπίρας. Με τον ανταγωνισμό να «ακονίζει» τη φαντασία και με τα insights για τα ζητούμενα των καταναλωτών να αλλάζουν τα δεδομένα, οι εταιρείες επενδύουν στην καινοτομία, εμπλουτίζουν το portfolio τους με νέες προτάσεις και εκσυγχρονίζουν το προφίλ των brands τους, απευθυνόμενες στο σύγχρονο lifestyle των ενδιαφερόμενων κοινών.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778