Marketing Week - Programmatic Advertising Conference ‘16 | Έτσι προγραμματίζεται το μέλλον της Διαφήμισης

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Digital / New Media

Programmatic Advertising Conference ‘16 | Έτσι προγραμματίζεται το μέλλον της Διαφήμισης

9 Μαΐου 2016 | 18:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Συνέδρια

Με ομιλητές διακεκριμένα στελέχη από το εξωτερικό και έμπειρους εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς, πραγματοποιείται την προσεχή Παρασκευή 13 Μαΐου το δεύτερο συνέδριο που διοργανώνει το Marketing Week με θέμα το Programmatic Advertising.

Το Programmatic Advertising Conference ’16 θα φιλοξενηθεί  στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη και στόχος του είναι να δώσει στο κοινό τις τελευταίες εξελίξεις από το πεδίο μίας πρακτικής η οποία, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και τα στοιχεία, θα κυριαρχήσει στην  Digital Διαφήμιση.

Το συνέδριο θα ανοίξει ο Joe Laszlo, Αντιπρόεδρος για Industry Initiatives του IAB US, ο οποίος θα παρουσιάσει τα Dos & Don’ts του Programmatic Advertising και θα μεταφέρει την εμπειρία της αμερικανικής αγοράς, όπου το Programmatic αποτελεί πλέον τη συνηθέστερη πρακτική αγοραπωλησίας Digital Διαφήμισης.  Ο ομιλητής θα αναφερθεί στη σχέση ανάμεσα στο Programmatic και το Creative, στη σημασία της κατανόησης του Programmatic και στην ανάγκη για διαρκή εκπαίδευση των στελεχών. Τέλος, θα δώσει στο κοινό τις εκτιμήσεις του για το μέλλον, με έμφαση στην επέκταση του Programmatic στην τηλεόραση.

Στη συνέχεια θα πάρει το λόγο το Tim Faircliff, επικεφαλής του Association of Online Publishers, της μεγαλύτερης συμμαχίας εκδοτικών επιχειρήσεων της Βρετανίας. Ο ομιλητής θα δώσει έμφαση στις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά: στο θέμα της διαφάνειας και της εμπιστοσύνης και στο «φλέγον» ζήτημα του ad-blocking. Ακόμη θα δώσει τις προβλέψεις του για τους επόμενους 24 μήνες και θα εξηγήσει πώς συνεργάζονται οι βρετανοί εκδότες στην εποχή του Programmatic Advertising.

Στη δεύτερη ενότητα του συνεδρίου, ο Άλεξ Καραγεώργης, COO του TDG  θα παρουσιάσει στοιχεία από πρόσφατη έρευνα της ΤailWind που διεξήχθη στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και θα αναδείξει το μέλλον του programmatic advertising, από την οπτική των publishers. Στη δεύτερη «ελληνική» ομιλία, η Σπυριδούλα Δρακοπούλου, Head of Performance Agencies & Double Click Solutions, για την Ελλάδα την Κύπρο και τη Μάλτα θα δείξει επιτυχημένα case studies που αποκρυπτογραφούν τα πλεονεκτήματα των Programmatic πλατφορμών της Google.

Στο τέλος της ενότητας θα πραγματοποιηθεί συζήτηση σχετικά με την κατάσταση της Programmatic αγοράς στην Ελλάδα. Στη συζήτηση, την οποία θα συντονίσει η Θωμαή Γκλάρου-Σταυροπούλου, Product Director της TailWind, θα πάρουν μέρος οι ομιλητές Α. Καραγεώργης και Σ. Δρακοπούλου καθώς και ο Γιώργος Ζαλοκώστας, Media Manager της EΛΑΪΣ-Unilever για την Ελλάδα και την Κύπρο. Στην τρίτη και τελευταία ενότητα, θα ανέβουν στη σκηνή οι εκπρόσωποι δύο εκ των σπουδαιότερων ομιλών ΜΜΕ από τις παραδοσιακά ισχυρές αγορές της Γερμανίας και της Γαλλίας.  Ο Alen Nazarian, υπεύθυνος για τις Programmatic εφαρμογές στο κορυφαίο γερμανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο ProSiebenSat.1, θα παρουσιάσει την ευρωπαϊκή εκδοχή του μοντέλου που εφαρμόζεται στις ΗΠΑ, όπου το Programmatic σημειώνει αλματώδη άνοδο.

Στην τελευταία ομιλία του συνεδρίου, ο Arnauld de Saint Pastou, υπεύθυνος για την digital διαφήμιση στην ιστορική γαλλική εφημερίδα Le Monde, στη γαλλική έκδοση της Huffington Post και σε άλλες 8 premium εκδόσεις, θα εξηγήσει πώς οι γάλλοι εκδότες έχουν εντάξει το Programmatic στις στρατηγικές τους και πώς συνεργάζονται με τις άλλες εμπλεκόμενες πλευρές. Με βάση τη γαλλική εμπειρία θα δώσει πρακτικές συμβουλές στους έλληνες συναδέλφους του, με στόχο να τους βοηθήσει να εξοικειωθούν ακόμη περισσότερο με το Programmatic και να κατανοήσουν καλύτερα τα πλεονεκτήματά του.

Marketing Week Online( 9 Μαΐου 2016)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778