Marketing Week - Promotions & Brand Activation: Προωθητικές ενέργειες στο λιανεμπόριο

Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Υπάρχει κι άλλος δρόμος

Promotions & Brand Activation: Προωθητικές ενέργειες στο λιανεμπόριο

1 Ιουλίου 2015 | 18:27 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: News,Retail,Συνέδρια

Παρουσία σημαντικών στελεχών επιχειρήσεων λιανεμπορίου, προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών, εταιρειών ερευνών και συμβούλων επιχειρήσεων, ολοκληρώθηκαν τη Δευτέρα 29 Ιουνίου οι εργασίες του συνεδρίου που είχε ως στόχο την παρουσίαση μιας νέας προσέγγισης της προώθησης πωλήσεων, με την οποία ενισχύεται η αξία του brand.

Στο συνέδριο «Promotions & Brand Activation», που διοργάνωσε το περιοδικό σελφ σέρβις της Boussias Communications, οι σύνεδροι, παρά τις δραματικές εξελίξεις στο πολιτικό τοπίο, προσήλθαν στον συνεδριακό χώρο και παρακολούθησαν με ενδιαφέρον ομιλίες, που, ανεξαρτήτως θεματικής ενότητας, συνέκλιναν στο συμπέρασμα ότι βασικοί παράγοντες επιτυχίας μιας πρωτοβουλίας προώθησης των πωλήσεων είναι η γνώση, η ειλικρινής προσέγγιση των αναγκών του πελάτη και η αξιοποίηση των σχετικών μεθόδων και εργαλείων που διαθέτει η αγορά. Κεντρικός στόχος των εταίρων της προσφοράς απαιτείται να είναι η ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ πελάτη και brand, μέσα από μια ολιστική προσέγγιση της παροχής αξίας, η οποία πρέπει να γίνεται αντιληπτή ως τέτοια από τον πελάτη. Οι Harriet Cohen (Senior Retail Analyst - International, IGD), Sebastian Starzyήski (President, ABR SESTA) και Mark Smithson (Expert Solutions Director at Kantar Worldpanel UK, on behalf of TNS ICAP Worldpanel), ανέλυσαν τις τάσεις που καταγράφονται στο παγκόσμιο τοπίο του λιανεμπορίου.

Στοιχεία έρευνας και αναλύσεις σχετικά με το προφίλ των πελατών, τον τρόπο σκέψης τους σήμερα, τις ανάγκες και τις αγοραστικές τους συνήθειες παρουσίασαν οι Δημήτρης Α. Μαύρος (Διευθύνων Σύμβουλος, MRB Hellas), Λευτέρης Κιοσές (Υπεύθυνος ερευνών, Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) και Βασίλης Φιλίππου (Consumer Insights & Sales Effectiveness Manager της Nielsen). Οι Δημήτρης Παπατριανταφύλλου (Manager, Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών - Advisory, PwC Ελλάδας), Στέφανος Κομνηνός (Partner, Exceed Consulting) και Νίκος Σκυλάκης (Retail Solutions Director, IRI), αναφέρθηκαν στα νέα εργαλεία σχεδιασμού, αποτελεσματικής υλοποίησης και μέτρησης του ROI των προωθήσεων.

Τη φιλοσοφία που διέπει επιτυχημένες προωθητικές ενέργειες, καθώς και σύγχρονες πρακτικές brand activation, σε διαφορετικούς κλάδους, ανέλυσαν με συγκεκριμένα παραδείγματα οι Ιωάννα Σταυρινάδου (Customer Development Manager, μέλος της διεθνούς ομάδας εργασίας Promo Optimization, L’Oreal), Αλέξανδρος Δοδόπουλος (Business and Loyalty Insights Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος), Βανέσα Αρχοντίδου (Marketing & Communications Director, Shiseido), Μαριάννα Παπαδοπούλου (Marketing Director, Metro) και Εύη Οικονόμου (Marketing & Sales Support Manager, Avon).

Οι εργασίες του συνεδρίου ολοκληρώθηκαν με την παρουσίαση, υπό τον συντονισμό της Αναπληρώτριας Καθηγήτριας Κατερίνας Πραματάρη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, των δύο πρώτων βραβείων του Mini MBA (μια πρωτοβουλία του ΟΠΑ σε συνεργασία με την ελληνική επιτροπή του ECR), που αφορούσαν στην αποτελεσματικότητα των προωθητικών ενεργειών. Το πρώτο βραβείο παρουσιάστηκε από τους Κυβέλη Αμπελά, (Category Solutions Senior Manager, Johnson & Johnson Hellas) και Κυριάκο Ξενάκη (Warehouse Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος). Θέμα του ήταν η διαμόρφωση μεθόδου για την καλύτερη υποστήριξη προγραμματισμένων ή last-minute προωθητικών ενεργειών.

Το δεύτερο βραβείο παρουσιάστηκε από τους Φάνη Αμπελουργό (Senior Customer Activation Manager, Γρ. Σαράντης) και Στράτο Καβαλέρο (Βοηθός Γενικού Διευθυντή Λειτουργίας Καταστημάτων, Metro AEBE), και αφορούσε σε ένα εργαλείο μέτρησης του βαθμού αποδοχής από τον καταναλωτή των προωθητικών ενεργειών στα σούπερ μάρκετ.

Χορηγός του συνεδρίου ήταν η TNS Icap, Conference Experience Sponsor η Conferience Limited και Χορηγός Εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis.
Το συνέδριο διοργανώθηκε με την επιστημονική συμβολή της Exceed Consulting.

Marketing Week Online( 1 Ιουλίου 2015)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778