Marketing Week - Ο Head of Data Europe της OgilvyOne στο 10o Marketing Directors Forum

Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Marketing

Ο Matthew Bayfield αποκαλύπτει τα «σέξι μυστικά» των data

Ο Head of Data Europe της OgilvyOne στο 10o Marketing Directors Forum

20 Μαρτίου 2013 | 17:55 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Events,News

Matthew Bayfield, Head of Data Europe, OgilvyOne

Δεν είναι τυχαίο ότι ένα agency όπως η OgilvyOne, έχει δημιουργήσει ειδική θέση «Head of Data», υπογραμμίζοντας έτσι την κρίσιμη σημασία που το θέμα των data έχει σήμερα για τα marketing services και τους πελάτες τους.

Δεν είναι επίσης τυχαίο το γεγονός ότι, ο άνθρωπος που έχει αναλάβει τη θέση αυτή, ο Matthew Bayfield, είναι εκ των ομιλητών στο αυριανό Marketing Directors Forum με θέμα «Unleashing the data power: How to build intelligent & cross-functionally integrated, data-driven marketing strategy» (www.marketingdirectors.gr).

O Matthew Bayfield είναι Head of Data Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής της OgilvyOne και αποστολή του είναι να βοηθά τους πελάτες της εταιρείας στη χρήση των data για την ενδυνάμωση της πελατειακής εμπειρίας. Η αυριανή ομιλία του Bayfield στηρίζεται στο βιβλίο με τίτλο «Sexy Little Numbers: How to grow your business using the data you already have», το οποίο υπογράφει ο Dimitri Maex, Managing Director της OgilvyOne Νέας Υόρκης.

Ο Bayfield θα επιχειρήσει να απομυθοποιήσει τα data analytics, εξηγώντας ποιά data είναι «best to watch», πώς μπορεί να εξαχθεί το storyline μέσα από αυτά και πώς οι επιχειρήσεις μπορούν μέσω των data να εντοπίσουν νέες πηγές εσόδων. Η παρουσίαση του Matthew Bayfield συμπληρώνει ένα εξαιρετικό line-up διεθνών ομιλητών γύρω από το θέμα των data στο σύγχρονο marketing.

Marketing Week Online( 20 Μαρτίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Vegan τρόφιμα: Ηθικές απολαύσεις με «ευέλικτο» positioning

Ο αριθμός των vegans στην Αμερική αυξήθηκε κατά 600% σε τρία χρόνια και κατά 350% στο Ηνωμένο Βασίλειο την τελευταία δεκαετία. Ποιες είναι οι ευκαιρίες ανάπτυξης που επιφυλάσσει για την αγορά τροφίμων η εκτίναξη της ζήτησης προϊόντων χωρίς ζωικά παράγωγα και πώς μπορούν οι μάρκες να αποφύγουν τις παγίδες στην επικοινωνία της κατηγορίας;

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778