Marketing Week - Η OgilvyOne επενδύει στα data

Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Πρόσληψη τριών εξειδικευμένων στελεχών

Η OgilvyOne επενδύει στα data

30 Ιανουαρίου 2013 | 19:42 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,News,Trends

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ο Matthew Bayfield, συν-ιδρυτής του data consultancy Tree, αναλαμβάνει επικεφαλής του τομέα «data» της OgilvyOne, σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στην ευρύτερη ενδυνάμωση του εν λόγω τμήματος που προωθεί η OgilvyOne, η οποία μαζί με τον Bayfield επιστράτευσε και τους Pete Atherton και Alan Makepeace. Οι τελευταίοι θα λειτουργούν ως business partners για τους παγκόσμιους λογαριασμούς BlackRock και Philips.

Στόχος της OgilvyOne είναι η ευρύτερη ανάπτυξη της πρότασής της στο κομμάτι των data, βοηθώντας έτσι τους πελάτες της να χρησιμοποιήσουν τα data και να ενδυναμώσουν την καταναλωτική εμπειρία.

Marketing Week Online( 30 Ιανουαρίου 2013)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Επώνυμα Brands ψωμιού: Η διατροφική απλότητα συναντά το wellness

Με «μαγιά» την τάση του ευ ζην, τα brands στην κατηγορία του ψωμιού τροφοδοτούν την αναπτυξιακή της πορεία, επενδύοντας στην ποιότητα, την αναβάθμιση της διατροφικής αξίας, αλλά και το ευφυές marketing.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778