Marketing Week - Η Havas «global data agency» της Unilever

Σάββατο, 25 Μαΐου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Advertising

Άνοδο 2% βλέπει ο διαφημιστικός όμιλος για το τρίτο τετράμηνο του 2012

Η Havas «global data agency» της Unilever

8 Νοεμβρίου 2012 | 18:45 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: International,New Business,News

Η Havas αναλαμβάνει το ρόλο του «global data agency» για την Unilever, σύμφωνα με όσα δήλωσε πρόσφατα ο CEO της Havas David Jones, μιλώντας για τις προβλέψεις του ομίλου αναφορικά με το τρίτο τετράμηνο του έτους.

(ΠΑΡΙΣΙ) Όπως ανέφερε ο ίδιος, η Unilever επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται την πληροφορία, ειδικότερα την πληροφορία που προκύπτει από τα social media και τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζει το data αυτό στο marketing. «Πιστεύουμε ότι το κομμάτι του data προσφέρει μια εκπληκτική ευκαιρία για τη μεταμόρφωση του marketing, μια ευκαιρία της οποίας σκοπεύουμε να ηγηθούμε και το γεγονός ότι θα δουλέψουμε με μια εταιρεία όπως η Unilever, είναι εξαιρετικό», δήλωσε ο D. Jones. Η Havas διαγωνίσθηκε τόσο με διαφημιστικούς ομίλους και media groups, όσο και με συμβούλους management για να κερδίσει το εν λόγω business.

Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, η Havas ανακοίνωσε οργανική ανάπτυξη της τάξης του 2% και έσοδα 546 εκατ. δολαρίων για το τρίτο τετράμηνο του 2012. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Βόρεια Αμερική εμφάνισε ανάπτυξη της τάξης του 2,5%, η Ευρώπη έπεσε κατά -4%. O υπόλοιπος κόσμος σημείωσε άνοδο 11,2%. Ο David Jones εκτιμά ότι τα δύο μεγάλα γεγονότα των τελευταίων ημερών, οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και ο τυφώνας Σάντυ, δεν θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα του ομίλου.

Marketing Week Online( 8 Νοεμβρίου 2012)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Marketing Week Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Ανοιξιάτικη ανανέωση σπιτιού: Καινοτομία, λειτουργικότητα και εμπιστοσύνη «ανανεώνουν» την κατηγορία σπιτιού

Σε ποιοτικές επιλογές με έμφαση στην ασφάλεια προχωρούν οι καταναλωτές για την ανοιξιάτικη ανανέωση του σπιτιού τους, με την τάση του DIY να αναπτύσσεται σταθερά και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές από χρωματοβιομηχανίες και retailers ειδών σπιτιού να αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Campaigns
  • Specs
  • Μετακινήσεις λογαριασμών
  • New Business

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Τα πιο δημοφιλή Topics

Προτεινόμενες ειδήσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Industries

Τρόφιμα - Ποτά

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

Δημόσιος Τομέας

Retail

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778